دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار yahoo messenger 10.0

یاهو مسنجر اولین و قدرتمندترین پل ارتباطی است که ما سراغ داریم. این محصول یاهو که سال هاست در میان کاربران رواج داشته و البته به دلایل مختلف که از جمله آن ها محبوبیت بی اندازه سرویس های یاهو و این مسنجر است. هرسال معمولا یاهو نمونه های جدیدی از این مسنجر را ارائه می دهد. در جدیدترین به روز رسانی شرکت یاهو نسخه ی آزمایشی این مسنجر که به یاهو مسنجر نسخه 10 معروف شده را ارائه نموده است. این نسخه هم به طبعیت از نسخه های قبلی علاوه بر قابلیت هایی که در کلیه نسخه های قبلی وجود امکانات جدیدی را به خود می بیند.

Yahoo Messenger v10.0.0.525 Beta از سرعت نسبتا بالاتری نیز بهره برده ضمن این که از نظر ظاهری هم تغییرات متعددی را در خود ایجاد کرده است. هرچند این نسخه به صورت آزمایشی است تا در این مدت کوتاه عرضه هزاران بار از سرورهای شرکت یاهو دریافت شده است و متاسفانه به دلیل تحریم علیه ایران این نسخه برای کاربران ایرانی به صورت مستفیم قابل دریافت نیست. اما از جمله مهم ترین امکانات یاهو مسنجر می توان به چت و ارتباط صوتی و تصویری با تمامی کاربران در سراسر دنیا بدون محدودیت ، محیط کاربری جذاب و کاربر پسند ، امکان چت در اتاق های مختلف ، استفاده از ده ها شکلک زیبا ، سرعت بسیار مناسب در برقراری ارتباط با اینترنت ، دسترسی سریعتر به قابلیت های مختلف یاهو که از نمونه آن ها می توان به Yahoo Profile  اشاره نمود. یاهو مسنجر قابلیت های فراوانی دارد که با توجه به این که کاربران معمولا با این نرم افزار آشنایی دارند نیاز به تعریف و تمجید نیست.


توضیحات بیشتر + دانود نرم افزار در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار دانلود منیجر قوی 9.4 download accelerator plus

نرم افزار Download Accelerator Plus یا همان DAP را اینبار با نسخه جدید 9.4 آماده دانلود کرده ایم. میتوان به جرات گفت این نرم افزار بهترین ، قدرتمند ترین و پرطرفدارترین نرم افزار در زمینه مدیریت دانلود است که ویژگی های آن در پایین ذکر شده است :

- سازگار با تمام مرورگرها مانند اوپرا ، IE و فایر فاکس
    - امکان مشاهده محتویات فایلهای فشرده شده (ZIP) در هنگام دانلود
    - بهینه سازی شده برای هرگونه سرویس اینترنتی dial-up , ADSL, Cable, T1
    - قابلیت متوقف کردن یا ادامه دادن دانلود ها در زمان مشخص به لیست ترتیبی
    - قطع ارتباط از اینترنت یا خاموش کردن کامپیوتر شما بعد از اتمام دانلود
    - چک کردن فایل ها از نظر ویروس با ZoneAlarm
    - پشتیبانی از ویستا
    - دارای یک قسمت مخصوص دانلود ftp برای دانلود
    - دارای قابلیت tab و دسته بندی دانلود ها در یک پنجره


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مخفی سازی ای پی HIDE IP PLATINUM 5.0

آیا می دانستید که آی پی شما هر بار که از یک وبسایت بازدید می نمایید، ثبت می شود؟! Platinum Hide IP 5.0 نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد تا بصورت ناشناس وبگردی نموده، آدرس آی پی خود را تغییر داده، از دزدیدن هویت و اطلاعات شخصی شما جلوگیر نموده و از سیستم خود در برابر نفوذ هکرها جلوگیری نماید. تمامی این کارها تنها با یک کلیک ساده قابل انجام می باشند !


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزارopera 10.53

مرورگر Opera، اپرا را می توان سریع ترین مرورگر اینترنت نامید! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار مرورگر اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.

کافیست فقط یک بار مرورگر اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
مرورگر سریع اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر سریع با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

ویژگی‌های نرم افزار Opera 11.51 Build 1087 Final :

- جستجوی سریع صفحاتی که قبلا مرور شده

- استفاده از Bookmark بهتر

- دانلود تورنت ها

- موتور جدید مرورگر با سرعتی دو برابر نسخه 10

و .. ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار قدرتمند mozilla firefox 3.6

به جرات می توان گفت مرورگر موزیلا فایر فاکس Mozilla Firefox سریع ترین، امن ترین و ساده ترین مرورگر حال حاضر جهان محسوب می شود و کاربران آن روزانه در حال افزایش هستند. این نرم افزار موزیلا فایرفاکس بهترین سرعت بارگذاری صفحات وب را داراست و با داشتن فن آوری روز خود قادر است با به روز کردن خوب اطلاعات کش (حافظه موقت مرورگر) در مصرف پهنای باند شما صرفه جویی به عمل آورد.

این نرم افزار فایرفاکس دارای قابلیت تب بندی می باشد که شما را قادر می سازد تا با یک بار اجرای این نرم افزار و به راحتی در یک صفحه با باز کردن چند تب به چند وب در یک زمان مراجعه کنید که کار شما را راحت تر خواهد کرد و در کل می توانید یک وب گردی جذاب را در اینترنت با این نرم افزار تجربه کنید. این نرم افزار Mozilla Firefox دارای قابلیت جستجو آنی در صفحه است که بر عکس اقلب مرورگر ها قادر است کلمات فارسی را به خوبی در صفحه جستجو و در صورت انتخاب هایلایت آن کلمه را در کل صفحه با رنگ روشن و قابل نمایش کند.

قابلیت های اصلی موزیلا فایر فاکس

  • افزونه ها و پلاگین های قدرتمند و متنوع
  • امکان تب بندی صفحات و لود هم زمان صفحات نامحدود
  • کنترل بهتر پلاگین های مرورگر
  • شناسایی سایتهای جعلی و محافظت از رایانه ی شما در مقابل سایتهای مخرب
  • امکان برقراری ارتباط با آنتی ویروس و دیوار آتش سیستم شما
  • قابلیت مدیریت دانلود درونی به همراه تمام امکانات یک نرم افزار مدیریت دانلود
  • جلوگیری از باز شدن صفحات پاپ آپ تبلیغاتی و بی مورد
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • امکان انتقال کامل اطلاعات از مرورگر اینترنت اکسپلور به این مرورگر
  • امکان اضافه کردن غلط یاب املایی فارسی
  • جستجوی آنی صفحات و نتیجه ی کامل و مطلوب با پشتیبانی از زبان فارسی
  • و...
دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی ترفندهای رجیستری ویندوز

در این کتاب، مجموعا 160 ترفند جالب رجیستری به صورت دسته بندی شده و شرح عملکرد قرار دارد. این کتاب میتواند به عنوان مرجع ترفندهای کاربردی رجیستری به کار رود.


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آموزش نرم افزار ساخت تصاویر سه بعدی با نرم افزار blender

بلندر یک نرم افزار کاملا رایگان و کد باز می باشد که برای طراحی انیمیشن های بسیار زیبا و کاملا حرفه ای کاربرد دارد.

جالب است که بدانید حجم این نرم افزار تنها 8 مگابایت می باشد و با این حجم بسیار پایین میتونید کارهای خارق العاده ای رو تولید کنید.

نمونه ای از این تصاویر طراحی شده با این نرم افزار رو در بالا می توانید مشاهده کنید و به قدرت بسیار بالا این نرم افزار پی ببرید.


دانلود در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش نصب ویندوز xp

تا به حال برای خیلی از شما ها پیش آمده که ویندوز شما دچار مشکل شده باشد یا اینکه قصد نصب ویندوز جدیدی رو داشته باشید اما شما آموزشی برای نصب ویندوز ندیده اید و یا مهارتی در این مورد ندارید امروز یک آموزش جامع و مرحله به مرحله از نصب ویندوز Xp را که به صورت فایل پی دی اف می باشد و شامل آموزش دقیق تمامی مراحل نصب هست را برای شما کاربران سایت آماده نمودیم که امیدوارم از آن لذت ببرید...


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی تنظیمات بهتر برای ویندوزxp

در این بخش قصد داریم به معرفی کلید های ترکیبی کیبورد برای کوتاه کردن مسیر عملیات های دلخواه و سریعتر رسیدن به اهداف خود بپردازیم . اغلب استفاده از کلیدهای کاربردی صفحۀ کلید به جای ماوس، از لحاظ رسیدن سریعتر به هدف، عقلانی تر و منطقی تر به نظر می رسند .

همچنین روش هایی جهت بهینه سازی کامپیوتر و آزادسازی بخشی از فضای هارد دیسک ذکر شده است .

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...