دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب همراه کوروش کبیر (از ابتدا تا انتها...)

 

 

دانلود کتاب همراه کوروش کبیر (از ابتدا تا انتها...)... 

باپسوند jar...

ادامه مطلب ...

۱۰۰ ترفند مفید و کاربردی ویندوز....

 

دانلود ۱۰۰ ترفند مفید و کاربردی ویندوز..... 

شامل : 

آموزش قرار دادن عکس دلخواه تان بعنوان پس زمینه در هر پوشه... 

خذف پسورد ویندوز برای ورود... 

آموزش رجیستری.... 

و....

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب روش های نفوذ در وب....

دانلود کتاب الکترونیکی روش های نفوذ در وب...

ادامه مطلب ...

دانلود مرورگر موبایل...

دانلود نرم افزار مرورگر uc browser 7.2 برای موبایل با پسوند jar .

از ویز گی های این نرم افزار سرعت دانلود بالای آن و پشتیبانی از زبان فارسی می باشد....

ادامه مطلب ...

دانلود بازی موبایل...

دانلود بازی زیبای jhoobin river raid برای موبایل با پسوند jar .

همون بازی سگای قدیمی هستش که ادم رو یاده گذشته میندازه....


ادامه مطلب ...

دانلود دیکشنری برای موبایل....

دانلود دیکشنری pmd برای موبایل با پسوند jar .

این دیکشنری دارای بیش از 50000 لغت می باشد...

ادامه مطلب ...

کاملترین مرجع فارسی آموزش CSS

چنانچه شما هم دستی در طراحی صفحات وب داشته باشید بعید است اسم CSS به گوشتان نخورده باشد . Cascading Style Sheets (برگه های سبک آبشاری) زبانی است که شما با آن می توانید به مرورگر ها بگویید صفحات شما را چگونه نمایش بدهند . با CSS می توانید جزئیات نمایشی تگ هایی را که با استفاده از HTML در صفحات قرار داده اید همچون عرض ، ارتفاع ، رنگ ، فاصله های داخلی (padding) ، فاصله های خارجی (margin) ، حاشیه ها ، پس زمینه ها و ... را به راحتی کنترل کرده و در اصطلاح همه چیز را خودتان در دست بگیرید .

یادگیری اینکه CSS چگونه کار می کند به شما در رسیدن به بهترین نتیجه های ممکن در طراحی هایتان کمک خواهد کرد.

این جزوه آموزشی که از روی یکی از بهترین کتب آموزشی CSS یعنی The Ultimate CSS Reference نوشته Tommy Olsson و Paul O’brien و البته سایت W3SCHOOLS.COM ترجمه شده است در 52 صفحه و به زبان شیرین فارسی و با ارائه انواع مثال ها و نمونه کد ها سعی در آموزش اکثر مفاهیم این زبان دارد . ادامه مطلب ...

آشنایی با پیشرفته ترین گروه هکری جهان موسوم به L0PHT

در گوشه کنار جهان از کوچه پس کوچه های کلان شهرهایی مثل همین تهران خودمان گرفته تا شهر های آمریکای جنوبی و تا شهری مثل مسکو گرفته و یا کلان شهر هایی مثل نیویورک و یا شهر های کوچکی در آلمان و اروپا تا محله های فقیر نشین در هند و چین و آفریقا و .... همه جا و در هر زمانی مطمئن باشید شخصی با دقت هر چه تمام تر به صفحه نمایش مانیتور خود خیره شده است و با تلاش خستگی نا پذیر خود سعی بر شکست سد ها و دعوت به مبارزه ای نفس گیر با تکنولوژی خودساخته بشر نموده است ... بله او یک هکر است در هر سنی در هر جنسی در هر مکان شغلی و با هر دین و مذهبی .... کمتر شهری را پیدا می کنید که اگر هیچ گروه منسجمی در آن نباشد حداقل یک هکر در آن یافت می شود  که به فعالیت های هکری مشغول است .

 

در دنیای امروز به تعداد زیادی نسبت به سال های گذشته گروه های امنیت شبکه به طور تصاعدی گسترش یافته اند و همیشه این سوال مطرح  می شود که چرا این قدر زیاد ؟؟؟  ولی آیا می شود به همه آن ها کلمه هکر یا هکر ها را اطلاق کرد ؟ مسلما نه .... اگر بخواهیم طبق همان تعریف قدیمی هکر یعنی کسی که به علوم رایانه در سطح بالایی حتی فراتر از دانشگاه آشنایی کامل دارد و به بیشتر زبان های برنامه نویسی مسلط بوده به سیستم ها و شبکه ها برای شناسایی نقطه های ضعف و آسیب پذیرشان بدون اجازه و بدون هیچ گونه خرابکاری وارد و خارج می شود و آن ضعف ها را می پوشانند و یا از طریق مهندسی معکوس ضعف سیستم ها و نرم افزار های مذکور را شناسایی می کنند و سعی در رفع آن دارند هکر نامیده می شود با توجه به این تعریف تقریبا کلاسیک حداقل می توان گفت تعداد هکر های واقعی در دنیا بسیار کم و به تعداد انگشتان دست هم نرسد .


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی آموزش جامع linux (لینوکس) به زبان فارسی...

لینوکس نام یک سیستم عامل رایانه‌ای است که معروف‌ترین مثال نرم‌افزار آزاد و توسعه به روش اُپن‌سورس (متن‌باز) شناخته می‌شود.

اگر بخواهیم دقیق باشیم فقط باید هستهٔ لینوکس را لینوکس بنامیم اما به طور معمول این کلمه به سیستم‌عامل‌های یونیکس ‌مانندی (یا گنو/لینوکسی) اطلاق می‌شود که بر مبنای هستهٔ لینوکس و کتاب‌خانه‌ها و ابزارهای پروژه‌ گنو ساخته شده‌اند.

به مجموعه‌ای از نرم‌افزارهای بنا شده بر اجزای گفته شده ، توزیع لینوکس (linux distribution) می‌گویند که به طور معمول شامل ابزارهای توسعه‌ نرم‌افزار، پایگاه‌های داده، سرویس دهنده‌های وب مثل آپاچی، محیط‌های رومیزی مثل گنوم و کی‌دی‌ای و مجموعه‌های اداری مثل اُپن آفیس هستند.

لینوکس برای استفادهٔ ریزپردازنده‌ها با معماری ۸۰۳۸۶ اینتل طراحی شده بود اما امروزه انواع مختلف معماری‌ها را پشتیبانی می‌کند و در انواع و اقسام وسایل از کامپیوترهای شخصی گرفته تا ابررایانه‌ها و تلفن‌های همراه به کار می‌رود.

این سیستم عامل که در ابتدا بیشتر توسط افراد مشتاق توسعه پیدا می‌کرد و به کار گرفته می‌شد توانسته‌است پشتیبانی شرکت‌های سرشناسی چون آی بی ام و هیولت-پاکارد را به دست آورد و با بسیاری از نسخه‌های خصوصی یونیکس رقابت کند. طرفداران لینوکس و بسیاری از تحلیل‌گران این موفقیت را ناشی از استقلال از فروشنده، کم هزینه بودن پیاده‌سازی، سرعت بالا, امنیت و قابلیت اطمینان آن می‌دانند.

شما در ادامه همین پست می توانید کتابی را دانلود کنید که با حجمی حدود 4 MB و در 320 صفحه بسیاری از ویژگی های این سیستم عامل قدرتمند را به شما آموزش می دهد . ادامه مطلب ...