دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

Freeware MidpX 1.3.1 - برنامه ای جهت اجرای فایل های جاوا در کامپیوتر

اگر دوست دارید یک شبیه ساز از مبایل در کامپیوتر خود داشته باشید، تا به وسیله ی آن بتوانید فایل های جاوای خود را در کامپیوتر شخصی خود با همان کیفیت (کیفیت و قدرت اجرای بازی در گوشی های همراه) اجرا کنید پیشنهاد  به شما کاربران استفاده از نرم افزار کاربردی Midpx می باشد. این برنامه برای فایل های java که اکثرا با فرمت jar هستند و قابل نصب بر روی گوشی هایی می باشد که قابلیت پشتیبانی از زبان جاوا را دارد ساخته شده تا کاربران بتوانند نسخه های بازی های خود و یا هر برنامه ی جاوایی خود را در کامپیوتر اجرا و بازدید کنند.

اما جالب است بدانید که:
امولاتور ( emulator ) برنامه ای است که به شما امکان اجرای برنامه هایی را که قابل رویت در سیستم عامل ویندوز نیست را میدهد : مثل امولاتور بازی های سگا برای کامپیوتر ( هر امولاتور نیاز به یک واسطه دارد که آن را رام ( Rom ) می خوانند مثل خود بازی سگا .)
برنامه ای که به شما معرفی کردیم امولاتوری است برای اجرای مشتقات جاوا بر روی کامپیوتر مانند بازی های موبایل، و به عبارت دیگر نرم افزار اجرا کننده ی بازی های موبایل برای کامپیوتر.

 

از امکانات برنامه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·          اجرای فایل های Jad و Jar

·          مدیریت انواع فایل های J2ME و مشتقات آن

·          اجرا کننده ی تمامی وضوح های تصویری

          پشتیبانی از  Sun Microsystems Wireless Toolkits

ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی بسیار کامل آموزش اتوکد (Auto Cad) در 619 صفحه


اتوکد نرم‌افزاری است که برای ترسیم  نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می رود. این نرم افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیطهای دو و سه بعدی را دارند.به طور کلی میتوان اتوکد را جایگزینی مناسب برای میز و وسایل نقشه کشی مهندسان دانست.

در طی چند سال اخیر بارها شاهد ارائه کتابچه های آموزش اتوکد بوده ایم که کم و بیش می توانستیم توسط این کتابچه ها کار خود را با اتوکد شروع کنیم و آموزشهایی را ببینیم . اما کتابچه ای که در ادامه معرفی خواهیم در نوع خود بی نظیر است و از آن می توان به عنوان بهترین و کاملترین مرجع آموزش این نرم افزار کاربردی نام برد . این کتاب در 619 صفحه و به زبان فارسی تهیه شده است و اکثر موضوعات Auto Cad را به طور کامل پوشش می دهد.


ادامه مطلب ...

آموزش کاملا تصویری پارتیشن بندی هارد با نرم افزار قدرتمند Partit ۸

در لغت به معنای تقسیم کردن و یا مجزا کردن می باشد دقیقا مانند پارتیشن های داخل ادارات که یک قسمت را از سایر قسمت ها جدا می کند. در داخل هارد رایانه نیز امکان این هست که قسمت های مختلفی ایجاد کرد تا اطلاعات داخل آنها از یکدیگر مجزا باشد . از جمله مزایای پارتیشن بندی می توان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·          در صورتی که اطلاعات یک پارتیشن به دلیل ویروس یا اشتباه از بین برود اطلاعات سایر قسمت ها باقی خواهد ماند .

·          امکان نصب چند سیستم عامل بر روی هارد مهیا می شود .

·          امکان تغییر نوع ذخیره فایل ها در هر پارتیشن ، امکان پذیر می شود .

·          و ...

دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

(تلویزیون من) - دریافت آنلاین شبکه های رادیویی و تلویزیونی فارسی

myTV

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن

- کاملا رایگان و بدون محدودیت...


دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

آموزش کاملا تصویری کار با برنامه System Restoreو برگرداندن ویندو

بدون شک برای تمام شما عزیزان پیش آمده است که ویندوز شما به دلایل مختلفی از جمله نصب یک نرم افزار یا برداشتن یک نرم افزار و …. دچار مشکلات کوچک و یا حتی بزرگی شده است که اجازه کار را از شما گرفته و در عقیده شما راهی جز از نو نصب کردن ویندوز راهی باقی نمانده است . اما شاید اگر کمی با برنامه System Restore  آشنا باشید به احتمال بسیار زیاد از تصمیم و عقیده خود صرف نظر خواهید کرد ، چرا که بوسیله این نرم افزار می توانید به راحتی ویندوزتان را به حالت سابق باز گردانید .

  وظیفه اصلی این نرم افزار که به جرات یکی از مفید ترین برنامه هایی است که خود مایکروسافت بر روی ویندوز قرار داده است به یاد سپردن وضعیت رایانه شما در تاریخ های مختلف می باشد ، حال اگر ویندوز شما دچار مشکلی شد شما براحتی می توانید بوسیله این نرم افزار ویندوز معیوب خود را برای مثال به وضعیت ویندوز خود در دو هفته قبل که یک ویندوز سالم بوده است ، تبدیل کنید. در این آموزش به طور کامل نحوه کار با این نرم افزار بسیار مفید را به شما آموخته ایم ، امیدوارم که از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید .

دانلود در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...

قدم به قدم تا طراح وبسایت شدن !!!

مرحله تصمیم گیری :

شاید مهمترین قسمت هر کاری شروع آن و انتخاب مسیر و ساخت دورنمای ذهنی باشد که قصد دارید از کجا به کجا برسید؟ شما اول از همه باید بدانید که قصد دارید برنامه نویس بشوید؟ طراح گرافیک بشوید؟ آنالیزور بشوید؟ و یا قصد دارید همه اینها را با هم بشوید. متاسفانه در ایران اکثر شرکتها دوست دارند با استخدام یک نفر که توانایی انجام چندین کار با هم را دارد صرفه جویی کرده و یا بقول معروف با یک تیر چند هدف را بزنند و از یک نفر انتظار دارند طراح و برنامه نویس و آنالیزور و  . . . باشد. پس شاید بهتر باشید شما نیز همه این موارد را یاد بگیرید و یا حداقل آشنایی مقدماتی با آنها داشته باشید. برای اینکه متوجه صحت و سقم این گفته من شوید کافیست نیازمندیها را باز کرده و در قسمت استخدام نگاهی به قسمت برنامه نویس، گرافیست، طراح وب ، مهندس کامپیوتر بیاندازید.  این پست با این پیش فرض نوشته میشود که شما میخواهید طراح وب سایتی با این توانایی که تمامی مراحل انجام یک پروژه طراحی وب سایت شامل : قسمت گرافیک (UI) کد نویس و تبدیل به HTML و دینامیک کردن وب سایت را انجام بدهید نوشته شده است.

 

 

شروع کار و اولین قدم :

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قرار دادن فایل ویدئویی به عنوان پس‏زمینه دسکتاپ ویندوز 7

تصاویر پشت‏زمینه صفحه دسکتاپ ویندوز که به Background و Wallpaper نیز معروف هستند، همواره زیبایی خاصی به ظاهر ویندوز می‏بخشند. از این رو کاربران سعی می‏کنند تا زیباترین و جذاب‏ترین عکس‏ها را برای تصویر پس‏زمینه دسکتاپ خود انتخاب کنند. اما آیا شما مجبورید همیشه از تصاویر و عکس‏ها برای پشت‏زمینه دسکتاپ استفاده کنید؟ آیا تاکنون به این فکر کرده‏اید که می‏توان یک فایل ویدئویی را در پشت زمینه دسکتاپ قرار داد تا به جای یک عکس ثابت، یک فیلم متحرک پس‏زمینه دسکتاپ باشد؟ در صورتی که از ویندوز 7 استفاده می‏کنید، این رویا به سادگی تحقق می‏یابد! هم‏اکنون با استفاده از این ترفند می‏توانید در صورت استفاده از ویندوز 7، یک فایل ویدئویی را در پشت‏زمینه دسکتاپ خود قرار دهید. طبعاً هر چقدر محتوای این فایل ویدئویی زیباتر و با کیفیت‏تر باشد، دسکتاپ شما رویایی‏تر خواهد شد.

 

برای این کار:
در قدم اول نیازمند یک ابزار جانبی به نام Windows DreamScene هستیم.

نصب Windows DreamScene بر روی دو نوع ویندوز 7، 32 و 64 بیتی متفاوت است.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

Blusky :: نرم افزار ارسال بلوتوث گروهی از کامپیوتر های شخصی...

نام نرم افزاری کاملا فارسی است که امکان ارسال فایل از طریق بلوتوث به صورت گروهی را به آسانی فراهم می کند . این نرم افزار قدرتمند که محصول شرکت نورا پارس (فعال در عرصه IT) است به همراه یک دانگل بلوتوث و نصب آن بر روی کامپیوتر برای استفاده در مکان های خلوت مانند رستوران، بانک، هتل و فروشگاه مناسب می‌باشد و می‌تواند به صورت همزمان برای 7 نفر ارسال کند.

از نکات قابل توجه در استفاده از این برنامه می بایست به نصب یک دستگاه بلوتوث بر روی رایانه مورد استفاده اشاره نمود . هم چنین این برنامه برای اجرا نیاز به نصب برنامه Java Runtime Environment به صورت پیش فرض دارد .

از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·          شناسایی همه گوشی‌های موبایل با بلوتوث روشن در محدوده کار

·          ایجاد ارتباط و ارسال فایل در کمترین زمان ممکن (معمولا کمتر از 30 ثانیه)

·          ارسال انواع فایل با فرمت‌های مختلف شامل متن، تصویر، صدا، فیلم، برنامه های جاوا و ...

·          ارسال چند فایل به یک کاربر

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

کتاب الکترونیکی تند آموز شبکه (مختصر و مفید)

کتاب الکترونیک تندآموز شبکه کتابی مختصر ولی مفید در زمینه یادگیری سریع اصول شبکه است.
شبکه های کامپیوتری مجموعه ای از کامپیوترهای مستقل متصل به یکدیگرند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تاثیرگذار نیست.
متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل ، فیبر نوری ، ماهواره‌ها و … به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست.

این کتاب که توسط مریم ناخدا و نیکل آران نوشته است در 26 صفحه و در عین اختصار بسیاری از اصول و مفاهیم اولیه شبکه را با به کار گیری عنصر عکس به خوبی آموزش داده است . ما دانلود این کتاب 600 کیلو بایتی را به آن هایی که قصد شروع فراگیری شبکه را دارند توصیه می کنیم ....

دانلود در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...