دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب اشعار حافظ با فرمت جاوا برای موبایل....

این نرم افزار جاوا که مجموعه کاملی از اشعار حافظ برای موبایل است قابلیت اجرا در بیشتر گوشی های موبایل را با تمامی اندازه ها داراست.برنامه جاوای اشعار حافظ برای موبایل را میتوانید بصورت کاملا رایگان از این سایت دانلود کنید


دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

اطلاع از آخرین تماسها حتی در صورت حذف Call Log در گوشیهای سونی.......ترفند مو

حتماً برایتان اتفاق افتاده است که فردی گوشی شما را برای برقراری یک تماس قرض بگیرد و پس از اتمام تماس ، شماره ای که با آن تماس گرفته است را از بخش Call Log گوشی پاک می کند تا شما ندانید با چه شماره ای تماس گرفته است و یا چه شماره ای به گوشی شما زنگ زده بوده است . یا شاید در جستجوی شماره ای هستید که قبلا با آن تماس گرفته اید و در دفترچه تلفن خود ندارید و از شانس بد شما بخش Call Log که نیز که شماره هایی که با آن ارتباط برقرار کرده اید را نگهداری می کند ، پاک کرده اید ...

و یا شاید قصد خرید یک گوشی را دارید که فروشنده آن ادعا می کند گوشی کاملاً آکبند و نو بوده و تاکنون از آن استفاده نشده است و شما قصد دارید واقعا از این موضوع مطمئن شوید که آیا واقعاً تماسی با گوشی برقرار نشده است ....
در چنین مواردی چه می کنید ؟

شایان ذکر است این ترفند تنها مخصوص گوشیهای سونی اریکسون با پلتفرم جاوا می باشد .
 برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .
 ۱- وارد بخش Contact (دفترچه تلفن) شوید .



بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

نحوه استفاده از خدمات GPRS تلفن همراه در رایانه های شخصی...pdf

با پیشرفت تکنولوژی شاهد ارائه خطوط اینترنتی پر سرعت و گسترش روز افزون آن در سطح وسیعی از جامعه هستیم . در این میان ارائه اینترنت بر روی خطوط ارتباطی تلفن همراه با عنوان GPRS  توجه بسیاری را به خود جلب نمود . اما جالب است بدانید استفاده از فناوری  GPRS تنها محدود به گوشی موبایل نیست و شما می توانید با استفاده از سیم کارتی که از این خدمات پشتیبانی می کند  بوسیله کامپیوتر شخصی خود به راحتی از این خدمات استفاده نمایید (در ایران این خدمات در سیم کارت های اپراتور  دوم تلفن همراه فعال می باشد. )  لازم به ذکر است که سرعت در این سرویس 115.2 KBPS می باشد که در قیاس با Dial up سرعت بالایی محسوب می شود . در این پست مقاله ای را در قالب یک فایل PDF ارائه خواهیم کرد که به شما چگونگی استفاده از خدمات GPRS تلفن همراه بر روی PC را خواهد آموخت ...


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی (ebook ) آشنایی با اصطلاحات اینترنتی

دانلود کتاب الکترونیکی (ebook ) آشنایی با  اصطلاحات اینترنتی...

اینترنت: اینترنت عبارت است از مجموعه جهانی از شبکه ها و دروازه ها که از مجموعه قراردادهای TCP/IP برای ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند.
ریشه های اینترنت به پروژهای به نام آرپانت که توسط آژانس پروژه های تحقیقاتی دپارتمان دفاع ایالات متحده آمریکا حمایت می شد باز می گردد.
اینترنت را می توان سیستمی گسترده و جهانی شامل مردم، اطلاعات و کامپیوترها نامید.
تاریخچه اینترنت: اتحاد جماهیر شوروی آن زمان موشکی با نام «اسپونیک» (Spotnik) را به فضا می فرستد و نشان می دهد دارای قدرتی است که می‌تواند شبکه های ارتباطی آمریکا را توسط موشک‌های بالستیک و دوربرد خود از بین ببرد. آمریکایی‌ها در پاسخگویی به این اقدام روس‌ها, موسسه پروژه های تحقیقی پیشرفته “ARPA” را به‌وجود آوردند.
هدف از تاسیس چنین موسسه ای پژوهش و آزمایش برای پیدا کردن روشی بود که بتوان از طریق خطوط تلفنی, کامپیوترها را به هم مرتبط نمود.
به طوری که چندین کاربر بتوانند از یک خط ارتباطی مشترک استفاده کنند. در اصل شبکه‌ای بسازند که در آن داده ها به صورت اتوماتیک بین مبدا و مقصد حتی در صورت از بین رفتن بخشی از مسیرها جا به‌ جا و منتقل شوند.
در اصل هدف “ARPA” ایجاد یک شبکه اینترنتی نبود و فقط یک اقدام احتیاطی در مقابل حمله احتمالی موشک های اتمی دوربرد بود. هر چند اکثر دانش امروزی ما درباره شبکه بطور مستقیم از طرح آرپانت “ARPPA NET” گرفته شده است.
مفاهیم و اصطلاحات بسیاری در زمینه اینترنت وجود دارد که ممکن است با همه آنها آشنا نباشیم.
مطالعه این بخش می تواند به دانسته های ما بیفزاید...

دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترنیکی (ebook ) همه چیز درباره ADSL

با استفاده از تکنولوژی Asymmetric Digital Subscriber Line - ADSL ( خط دیجیتال غیر متقارن مشترک ) می‌توان از خطوط معمولی تلفن موجود به طور هم زمان برای انتقال داده نیز استفاده نمود. با این تمهید نه تنها خط تلفن یا فکس به طور عادی به کار خود ادامه می‌دهد بلکه انتقال داده با سرعت بالا نیز امکان پذیر می‌گردد.

اگر سیم مسی تلفن معمولی را به صورت یک لوله مجسم کنیم مکالمات صوتی تنها قسمت اندکی از فضای لوله را اشغال می‌کنند.

حال به سادگی می‌توان از فضای استفاده نشده در سیم‌ها داده‌ها را با سرعت بالا به طور هم زمان همراه اطلاعات صوتی منتقل نمود.

تنها تجهیزات مورد نیاز در محل مشترک یک دستگاه مودم ADSL Modem و یک دستگاه تفکیک کننده Splitter می‌باشد.

در حال حاضر تکنولوژی ADSL امکان دریافت داده با سرعت تا حد 8 Mbps و ارسال تا حد 1 Mbps را فراهم می‌آورد که امکان افزایش این سرعت ها نیز وجود دارد.


دانلود در ادامه ملب...

ادامه مطلب ...

پربیننده ترین عکس دنیا...

پربیننده ترین عکس دنیا.....


در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت CFosSpeed 5.00 Build 156

نرم افزار CFosSpeed قادر است تا اتصال شما به اینترنت را بهینه سازی کند که نتیجه ی آن افزایش نسبی سرعت اینترنت خواهد بود. این نرم افزار از فناوری Traffic Shaping برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت استفاده می نماید در واقع این تکنولوژی جدید با برسی رفت و آمد داده ها به انها نظم و ترتیب می بخشد و نیز  با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی می کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش سرعت اینترنت و بهینه سازی آن خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این نرم افزار می توانید با کمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار یک کاربر قرار دهید. این نرم افزار مورد توجه بسیاری از مجله های معتبر سراسر دنیا قرار گرفته است به طوری که اکثر افراد برای بهینه سازی سرعت اینترنت خود از آن بهره میگیرند. شما از این نرم افزار میتوانید در شبکه هایی نظیر Dial-Up Modem, DSL, Cable, Wireless and LAN استفاده کنید و سرعت آنها را کنترل نمایید. البته تنها کاربرد این نرم افزار افزایش سرعت اینترنت نمی باشد بلکه شما با کمک آن میتوانید بر اطلاعات در حال انتقال به گوشی های موبایل و سایر ابزارهایی که با کابل و ... به رایانه متصل میشوند مدیریت کنید و سرعت آنها را بهینه سازی نمایید.


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

خود کشی درد ناک.....؟؟؟؟+عکس

خود کشی درد ناک.....؟؟؟؟+عکس


در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

آموزش نرم افزار phne tray Dialup ....

دانلود فایل pdf آموزش نرم افزار phone tray dialup...

یکی از مشکلات این اتصال به‌جز مشکل اصلی(سرعت پایین) اشغال شدن خط تلفن در هنگام استفاده است. نرم‌افزارPhoneTray DialUp برای باخبر کردن کاربران دایال‌آپ از یک تماس تلفنی یا پشت خطی کاربرد دارد.

این نرم‌افزار چند پیش‌نیاز دارد:

- مودم شما باید استاندارد V.92 را پشتیبانی کند.(در تب Dialup برنامه می‌توانید هماهنگی برنامه با مودم خود را امتحان کنید)

- برای کارکردن تمام امکانات برنامه، مودم شما باید به طور کامل نصب شده باشد اگر پس از نصب ویندوز جدید، ویندوز مودم شما را شناخته و نصب کرده است، این نصب ناقص است.

- باید سیستم انتظار مکالمه یا پشت خطی (Call waiting) خط تلفن خود را فعال کنید؛ برای فعال کردن، کد روبرو را شماره‌گیری کنید: *43#

و احیاناً برای غیر فعال کردن: #43#

شما می توانید خود نرم افزار را در پستهای قبلی این وبلاگ دانلود کنید



دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...