دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب سنگی بر گوری جلال آل‌احمد...


سنگی بر گوری، نام کتابی است از جلال آل‌احمد. این کتاب کوتاه در شش فصل نوشته شده‌ است. آل‌احمد این کتاب را در سال ۱۳۴۲ به نگارش درآورد، ولی کتاب تا سال ۱۳۶۰، درست ۱۲ سال پس از مرگش، منتشر نشد.

نوشتار کتاب نمونه خوبی از سبک نگارش ویژهٔ آل‌احمد است؛ روان و با جملات کوتاه، بدون هیچ گونه پیچیدگی و کاربرد آرایه‌های ادبی. در کنار آن، ویژگی برجسته کتاب امانتداری و راستگویی نویسنده در بیان ماجراها و احساسات شخصی خود است. با توجه به این که جلال این کتاب را بر پایه زندگی حقیقی خود نوشته‌ است، این راستگویی ارزش بیشتری پیدا می‌کند. راوی نخست به بازگویی چگونگی زندگی خانوادگی‌اش می‌پردازد و سپس راه‌های گوناگون بچه دار شدن را برمی‌شمارد و از آزموده‌های خود و همسرش در بررسی برخی از این راه‌ها می‌گوید؛ از آزمودن شیوه‌های پزشکی تا پیروی و اجرای برخی باورهای خرافی قدیمی، یا حتی پذیرش سرپرستی کودکی یتیم...


دانلود در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

چگونه دو کامپیوتر را با کابل USB یکدیگر متصل کنیم؟!!؟

آیا می دانید که می توان 2 کامپیوتر را با یک کابل USBــ USB ساده به یکدیگر متصل کرد؟

اگر دو کامپیوتر در خانه یا محل کار خود دارید که برای استفاده اشتراکی از فایلهای موجود در هر کدام می خواهید آن دو را به یکدیگر وصل کنید. این روش یکی از سریعترین روشهای موجود است.

برای اتصال دو کامپیوتر استفاده از یک هاب یا روتر همیشه کار معقولی نیست. بلکه استفاده از یک کابل USBــ USB بسیار کاربردی و عملی تر است. با این روش حتی می توانید اتصال اینترنتی را بین دو کامپیوتر به اشتراک بگذارید.

در این آموزش کوتاه برای شما نحوه اتصال دو کامپیوتر با یک کابل خاص USBــ USB ‎آموزش داده می شود...

بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

چگونه موس و کیبورد مناسبی را انتخاب کنیم؟!!؟


خرید کیبورد یا موس چیزی نیست که به سادگی از آن بگذریم. اگرچه ممکن است با کامپیوتر یک یا دو سال قبل از آنکه نیاز به ارتقا یا تعویض پیدا کند، بتوانید کار کنید اما احتمالاٌ کار با کیبورد و موس چندین سالها طول می کشد. بنابراین  مهم است که قبل از اقدام به خرید مواردی را در نظر بگیرید و سیستمی را تهیه کنید که تمام ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد، بسیار راحت باشد، و سالیان زیادی برای شما کار بدهد. مطالبی که در اینجا آورده شده اند، مواردی هستند که می بایست پیش از چنین خرید مهمی مورد توجه قرار دهید....

بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...