دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب آموزشی+نرم افزار برای تعمیر فایل های ناقص دانلود شده

بعضی از مواقع برای ما پیش می آید که فایلی را دانلود کرده ایم و بعد از دانلود آن متوجه ناقص بودن فایل دانلود شده میشویم. دلیل اصلی این مشکل سرعت پایین اینترنت و عدم استفاده از نرم افزارهای دانلود منیجیر است.  به کمک این آموزش و نرم افزار کوچکی که در فایل کتاب ضمیمه شده است، میتوانید فایلهای ناقص دانلود شده خود را ترمیم کنید.


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود برنامه بازیابی اطلاعات فلش مموری .0.Flash Recovery Free 1

یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته فلش مموری می باشد. این برنامه قدرتمند به شما کمک می کند تا بتوانید تمامی اطلاعات از دست رفته فلش مموری و حتی هارد دیسک را براحتی و تنها با چند کلیک بازیابی کنید. این برنامه قادر است تا از پارتیشن های FAT12 / FAT16 / FAT32 پشتیبانی کند. همچنین این برنامه قادر است تا تمامی اطلاعات از جمله فایلهای صوتی , اسناد , تصاویر , موزیک ها و ویدیوهای حذف شما را برای شما در کمترین زمان ممکن بازیابی کند. از دیگر قابلیت های این برنامه می توان به بازیابی اطلاعات از دست رفته فلش مموری موبایل اشاره کرد.


دانلود در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار .The KMPlayer 3.0.0.1441 Final LAV Build on 30

نرم افزار KMPlayer جدید یکی از قویترین و بهترین نرم افزارهای پخش چند رسانه ای میباشد. دانلود KMPlayer این نرم افزار بخوبی فیلم های 3 بعدی را پشتبانی میکند و کیفیت پخش فرمت های ویدیویی در این برنامه به شدت بالاست. KM Player تمامی فرمت های صوتی و ویدیویی از قبیل: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV و ... راپخش میکند و همچنین پشتیبانی از تمامی زیرنویس ها با فرمت های مختلف و پخش فیلم های DVD با کیفیت بالا از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. دانلود برنامه KMPlayer دارای محیطی زیبا با پوسته های متعددی است طوری که اگر کاربری یکبار از این نرم افزار استفاده کند برای همیشه مجذوب توانایی های این نرم افزار پخش کننده قدرتمند می شود.


ویژه گی ها جدید نرم افزار + لینک دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...