دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب PDF آموزش و ترفندهای یاهو مسنجر


پیغام رسان فوری شرکت یاهو برای شما این امکان را فراهم می‌آورد تا بادوستان خود در هر گوشه‌ای از دنیا به راحتی و بصورت آنلاین صحبت نمایید. برخلاف سیستم ایمیل، مکالمات این گونه نرم افزارها بلافاصله پس از ارسالنمایش داده می‌شوند. با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود همچنین به امکاناتی مانندگفتگوی صوتی، امکان ارسال و دریافت فایل، مشاهده وب کم و یا گوش دادن به اخبار گوناگون از طریق یک رادیوی اینترنتی دست خواهید یافت. در بیشتر موارد شرکت یاهو در رابطه با تغییرات صورت گرفته در نگارش‌هایجدید این پیغام رسان مطلبی را منتشر نمی‌کند، اما آنچه مسلم است آنکه درنسخه‌های جدید نسبت به نگارشهای پیشین شاهد پایداری و ثبات بیشتری در اجراخواهیم بود. در این کتاب شما با ترفندها و روش کار با نرم افزار یاهو مسنجر آشنا می شوید.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آشنایی با روش های ذخیره سازی و رمزگذاری بر روی CD

در این کتاب با انواع روش های ذخیره سازی ، فرمت و نوع دیسک های فشرده آَشنا می شوید و می توانید اطلاعات خود را حفظ کرده و با کپی شدن آن مبارزه کنید

ادامه مطلب ...

آموزش استفاده از اندروید ۴ در ویندوز با VirtualBox

سیستم عامل اندروید ۴ با نام Ice Cream Sandwich و یا همان ICS در مهر ماه سال گذشته ( ۱۳۹۰ ) توسط گوگل برای اولین بار در گوشی موبایل خود این شرکت که توسط شرکت سامسونگ با نام Galaxy Nexus تولید شد در اختیار کاربران گوشی موبایل و تبلت‌ها قرار گرفت. اما با گذشت این مدت از انتشار عمومی این سیستم عامل تنها ۵ درصد از کل کاربران اندروید از ICS استفاده می‌کنند.

دلیل این امر را می‌توان در تأخیر انتشار بروز رسانی مربوطه توسط شرکت و برند معروف تولید گوشی موبایل و تبلت مانند HTC، Sony، Motorola و … دانست.

اما اگر می‌خواهید هم اکنون از این سیستم عامل در سیستم خود استفاده کنید می‌توانید با طی ۳ مرحله زیر به صورت رایگان از کار با اندروید جدید لذت ببرید.

 


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب سخت افزار و عیب یابی کامپیوتر‎‎

صرفنظر از این که کامپیوتر شما چگونه تولید شده است و یا نرم افزارهای نصب شده بر روی آن چگونه نوشته شده اند ، همواره احتمال بروز خطاء وجود داشته و ممکن است در آن لحظه امکان دسترسی به کارشناسان برای تشخیص خطاء و رفع مشکل وجود نداشته باشد . آشنائی با فرآیند عیب یابی و برخورد منطقی و مبتنی بر علم با این مقوله می تواند علاوه بر کاهش هزینه ها،صرفه جوئی در مهمترین منبع حیات بشری یعنی زمان را نیز بدنبال داشته باشد . نرم افزارهای عیب یابی از جمله امکانات موجود و در عین حال بسیار مهم در این زمینه بوده که می توان از آنان به منظور عیب یابی یک کامپیوتر استفاده نمود .

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش طراحی وب سایت با Dreamweaver

در این کتاب نرم افزار Dreamweaver که یکی از نرم افزار های متداول در طراحی صفحات وب است اموزش داده خواهد شد این نرم افزار در بازار حرفه ای مورد استفاده طراحان وب می باشد با اموزش این کتاب در کنار برخی ابزارهای دیگر می توان طراحی صفحات وب را در سطح قابل قبولی انجام داد.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار Weather Touch

Weather Touch نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن می توانید وضعیت آب و هوای مناطق مختلف را ببینید . این نرم افزار برای گوشی های سری 60 ورژن 5 سیمبیان ساخته شده است که البته می توانید بر روی گوشی های سیمبیان 3 نیز نصب نمایید .

کار با این نرم افزار بسیا رآسا می باشد به محض اجرای نرم افزار خود نرم افزار بصورت خودکار شروع به جستجوی نزدیکترین ایستگاه هواشناسی محلی که شما در آن حضور دارید می کند . این نرم افزار قابلیت نمایش آب و هوای هفت روز آینده را هم دارا می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب گزیده طنز عبید زاکانی

خواجه نظام‌الدین عبیدالله زاکانی معروف به عبید زاکانی شاعر و نویسندهٔ طنزپرداز فارسی‌زبان قرن هشتم هجری است. علت مشهور بودن او به (زاکانی) نسبت داشتن او به خاندان زاکان است که این خاندان تیره‌ای از «عرب بنی خفاجه» بودند که بعد از مهاجرت به ایران به نزدیکی رزن از توابع همدان رفتند ودر آن ناحیه ساکن شدند. بنا به گفتهٔ تاریخ نویسان «عبید» در طول حیات خود

لقبهایی را از أمراء وحکام زمان خود گرفته‌است. و اشعار خوب و رسائل بی نظیری دارد.

ادامه مطلب ...

هشدار امنیتی پلیس فتا در خصوص نرم‌افزار Adobe Reader

طبق اعلام معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در بررسی بولتن‌های امنیتی شرکت‌های‌غربی، شرکت Adobe اعلام کرده است که در نسخه‌های قدیمی نرم افزارهای Flash و Reader این شرکت، کدهای آسیب‌پذیری پیدا شده است که مهاجمان می‌توانند با ارسال کد در شبکه‌های وب منجر به خسارت و آسیب کاربران دیگر شوند. نسخه‌های 9.5 و 10.1.2 و همچنین x.9 وv.10 ویندوز و مکینتاش و یونیکس و نسخه‌های قبلی سبب بروز چنین آسیب‌هایی می‌شوند.


بدلیل وجود یک کد آسیب‌پذیر در این نرم‌افزارها، مهاجم می‌تواند با ساخت یک PDF تحت وب که Reader را مجبور به بازکردن خود می‌کند، قادر است کدی را وارد سیستم قربانی کنند و از این طریق در ارسال یا دریافت فایل‌های قربانی تسلط پیدا کند. البته بخش امنیت شرکت Adobe اعلام داشت با آپدیت جدید این محصولات این مشکل کاملاً رفع شده است، تنها کاربران برای حفظ امنیت سیستم خود باید مراحل زیر برای غیرفعال کردن Reader تحت مرورگر خود و همچنین امکان 3D را در برنامه غیرفعال کنند.

ادامه مطلب ...

19 نکته مهم در نرم افزار IDM

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نامیده می‌شود را می‌توان به جرأت قدرتمندترین و معروف‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت دانست. قابلیت‌های متعددی در این برنامه وجود دارد که آن را از هر جهت تبدیل به نرم‌افزاری کامل کرده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی 19 نکته کوچک اما مهم در این برنامه بپردازیم.

پیش از هر کاری زبان برنامه را بر روی انگلیسی تنظیم نمایید. چرا که این نکات بر این مبنا نوشته شده‌اند.

ادامه مطلب ...