دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

تبلت‌های مایکروسافت با نام Surface معرفی شدند

بالاخره بعد از چند ماه شایعه و درز خبرهای  بدون منبع، مایکروسافت  دو مدل تبلت فوق‌العاده خود را با ویژگی‌هایی جدید و قابل توجه معرفی کرد. نام این تبلت‌ها به طور کلی Microsoft Surface است و از سیستم‌عامل ویندوز 8 نسخه RT و Pro بهره می‌برند؛ به طوری‌که کاربران می‌توانند با سیستم‌عامل این تبلت‌ها همانند سیستم‌عامل ویندوز روی کامپیوترهای دسکتاپ استفاده کنند. مدل دارای Windows 8 RT از پردازنده تگرا 3 انویدیا بهره می‌برد در حالی که مدل دارای Windows 8 Pro روی سخت‌افزاری با پردازنده اینتل Core i5 (معماری ایوی‌بریج) نصب شده است. این دو مدل به ترتیب 676 گرم و 903 گرم وزن دارند و ضخامت آن‌ها 9,3 و 13,5 میلی‌متر است. ویژگی خیره‌کننده دیگر تبلت Surface صفحه‌کلید تاشوی آن است. این صفحه‌کلید همانند یک کاور عمل می‌کند و در هنگامی که باز می‌شود، کارکرد یک صفحه‌کلید و در هنگامی که بسته است همانند یک تاچ‌پد عمل می‌کند.

ادامه مطلب ...

ترفند چگونگی روشن کردن رایانه با دابل کلیک!!!


برای روشن کردن رایانه ناچارا باید از کلید Power استفاده کرد اما با روشی دیگر برای همیشه کلیدهای روی کیس را کنار گذاشته و به جای آن با دابل کلیک کردن رایانه را روشن کنید (البته این روش روی بعضی از مادربردها کارساز نیست).

ادامه مطلب ...

ترفند پاک کردن ویروس فلش مموری!

بعضی از اوقات با قرار دادت فلش مموری – flash memory - در داخل کامپیوتر و با کلیک کردن بر روی آیکون آن در داخل Mycomputer با پیغامهایی مثل Access Denied و یا Open With مواجه می شوید.
در چنین مواردی اگر هسته اصلی این ویروس بر روی کامپیوتر شما نباشد به راحتی می توانید این ویروس را از روی فلش مموری خود پاک کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال بفرمایید.

- MyComputer را باز می کنیم .
- به منوی Tools رفته و Folder Options را انتخاب می کنیم .
- به تب View رفته و Show Hidden Files and Folders را تیک میزنیم و Hide protected operating file system تیکش را بر می داریم. بر روی منوی start کلیک سمت راست کرده و Explorer را انتخاب می کنیم.  در پنجره Explorer قسمت سمت چپ آن فلش مموری را انتخاب می کنیم .
- فایلهای Autorun وRecycler را که به صورت پنهان می باشند را از سمت راست داخل فلش پاک می کنیم.

فلش مموری را از سیستم جدا کرده و دوباره به کامپیوتر متصل می کنیم .
- حال به راحتی از فایلهای فلش مموری استفاده کنید.


شایعه خرید نوکیا توسط مایکروسافت یکبار دیگر بر سر زبان ها!

شایعه خرید شرکت نوکیا توسط مایکروسافت دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.
 
اواخر سال گذشته میلادی نیز اخباری از این دست منتشر شده بود اما پس از مدتی فروکش کرد.
 
اما حالا کاهش ارزش سهام نوکیا گمانی زنی‌ها درباره احتمال خرید نوکیا توسط مایکروسافت را قوت بخشیده است.
 
به گزارش همکاران سیستم از وب سایت digitaltrends،  The Register گزارش داده است که در اواخر سال گذشته مایکروسافت حتی تا بررسی اسناد مالی شرکت نوکیا پیش رفته بود تا بتواند درک دقیق‌تری از وضعیت مالی این شرکت داشته باشد.
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب رمان گوژپشت نتردام

گوژپشت نتردام  رمانی است به قلم ویکتور ماری هوگو، نویسنده فرانسوی که در ۱۸۳۱ انتشار یافت. هوگو در مقدمه کتاب مینویسد: ( چند سال پیش نویسنده این کتاب به هنگام تماشا یابهتر بگوییم ضمن کاوش در کلیسای نتردام در یکی از زوایای تاریک برجهای آن کلمه ANATKH را که دستی عمیقا بر یکی از دیوارها کنده بود مشاهده کرد. )… ( کسی که این کلمه را بر دیوار برج کلیسای نتردام نقش زده بود چندین قرن پیش از جهان رخت بربسته و نوشته او هم بدنبال وی ناپدید گردیده، پایان عمر کلیسا نیز بسیار نزدیک است.کتاب حاضر درباره سنگ نوشته مزبور به رشته تحریر در آمده‌است. )

ادامه مطلب ...

تولید تبلت های ایرانی DIMO در کشور

شرکت ارتباطات ایرانیان اروند اولین تبلت ایرانی را به نام DIMO ، در بازار ایران معرفی کرد.

رضا مریداوی مدیر عامل شرکت ارتباطات ایرانیان اروند در مراسم رونمایی از این تبلت های ایرانی در بین خبرنگاران با بیان اینکه این شرکت به تولید گوشی و تبلت های ایرانی DIMO پرداخته و ماهانه قصد دارد به تولید 10 هزار تبلت ملی در کشور بپردازد، اظهار داشت: در فاز نخست قرار است 2 مدل تبلت با نام‌های DIMO700 و DIMO900 به بازار عرضه شود.
وی گفت: هر دو محصول از لحاظ سخت افزاری شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند، اما از لحاظ نوع و سایز صفحه نمایش و همچنین شکل و ظاهر با هم متفاوت می‌باشند...

ادامه مطلب ...

SpareOne ؛تلفن همراهی که ۱۵ سال شارژ نگه می‌دارد !

در نمایشگاه فناوری های کامپیوتکس تایوان تلفن همراهی معرفی شده که نیاز به شارژ با منبع الکتریسیته ندارد بلکه با باتری قلمی کار می کند و در حال آماده باش قادر است ۱۵ سال شارژ نگه دارد.

این گوشی که SpareOne نام دارد برای موارد فوریت و اضطراری طراحی شده است.
این گوشی دارای پورت برای شارژ کردن نیست و هیچ صفحه نمایشی ندارد، اما مهمترین مزیت این گوشی نگه داشتن شارژ به مدت ۱۰ ساعت در حال مکالمه است و اگر از آن استفاده نشود ۱۵ سال شارژ نگه می دارد.
1x1.trans SpareOne ؛تلفن همراهی که 15 سال شارژ نگه می‌دارد این گوشی فقط صفحه کلید دارد و می توان شماره گیری کرد، همچنین کلیدی برای کنترل و تنظیم صدا بر روی آن تعبیه شده است.
بر روی گوشی چراغ قوه کوچک و کلید “تماس ضروری” تعبیه شده که امکان برقراری تماس را به شکل خودکار در موارد اضطراری فراهم می کند.
این گوشی که در نمایشگاه فناوری های کامپیوتکس معرفی شده بسیار ساده است و کاربرد راحتی دارد و حتی می توان با دستکش از آن استفاده کرد

ادامه مطلب ...

اپل بروزرسانی جدید iOS با 200 ویژگی جدید

دیشب اپل از آخرین نسخه ی iOS پرده برداشت iOS6 200 قابلیت جدید را برای آیفون و آی پد به ارمغان می آورد، نوسازی سیستم عامل شامل بروزرسانی برای سیری نیز می شود. به علاوه  iOS6 با گزینه های شخصی سازی بیشتری همراه خواهد بود که چند نمونه آن را بیان می کنیم:

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار اجرای جاوا در محیط ویندوز Java Runtime

توسط این اجرا کننده شما می توانید نرم افزارها و بازی هایی که بر اساس جاوا برنامه نویسی شده اند را اجرا کنید، همچنین با نصب این برنامه می توانید پلاگین جاوا را به مرورگرهای نصب شده مانند INTERNET EXPLORER و FIREFOX و OPERA اضافه کنید تا برای مشاهده صفحات وب طراحی شده با زبان جاوا مشکلی نداشته باشید و برای اجرای برنامه های طراحی شده به زبان جاوا در ویندوز هم مشکل نخواهید داشت.

ادامه مطلب ...