دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

همه چیز درباره GPS

جی پی اس (GPS: GLOBAL POSHTIONING SYSTEMll)، سیستم موقعیت یاب جهانی، مجموعه ای از ۲۴ ماهواره است که در مدارهای مشخصی دورزمین می گردند و در هر مدار چهار ماهواره قرار دارد.

این سیستم را وزارت دفاع ایالات متحده پشتیبانی می کند و گیرنده های GPS می توانند از آن به صورت رایگان استفاده کنند. به کمک این سیستم موقعیت یاب ماهواره ای، می توانید هر جای کره زمین که قرار داشته باشید، در هر شرایط آب و هوایی و در تمام ساعات شبانه روز، به کمک یک گیرنده GPS مختصات جغرافیایی محلی را که در آن قرار دازید، با دقت خوبی به دست بیاورید، به شرط آنکه بتوانید حداقل به چهار عدد از این ماهواره ها دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلب ...

آموزش حل مشکل تایپ فارسی در ویندوز ۸

پس از نصب ویندوز ۸ یکی از مشکلاتی که حتماً با آن روبرو شده اید ، مشکل تایپ فارسی بوده است. بیشتر کاربران پس از اضافه کردن زبان فارسی به قسمت زبان های قابل استفاده با صفحه کلید ویندوز متوجه می شوند که در صفحه کلید استاندارد فارسی سیستم عامل ویندوز ۸ تعدادی از حروف فارسی مثل “پ” ، “ژ” ، “گ” و … جابه جا شده اند و در هنگام تایپ این جابجایی حروف مشکل ساز است.

ادامه مطلب ...

GigaByte S1080؛ تبلتی پر سرعت با سیستم عامل Windows 7

تبلت GigaByte S1080 یک تبلت مبتنی بر Windows 7 است که برای اشخاصی که می‌خواهند از سیستم‌عامل Windows 7 نسخه دسک‌تاپ روی دستگاهی قابل حمل‌ونقل و با صفحه لمسی استفاده کنند، ساخته شده است.

این تبلت دارای صفحه نمایش۱۰/۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۶۰۰ است که لمسی بوده و از نوع خازنی است. روی این صفحه نمایش، یک محافظ صفحه مات قرار دارد که به شما این امکان را می‌دهد که از آن در محیط‌های خارج و در زیر نور آفتاب نیز استفاده کنید.

ادامه مطلب ...

آشنایی با برترین ابزارهای الکترونیکی 2012

وب‌سایت فن‌آوری Cnet یک لیست از برترین ابزارهای الکترونیک یا همان گجت‌های تابستان 2012 انتخاب کرده‌ است.


ادامه مطلب ...

آیا اینترنت دیوانه‌مان می‌کند؟

جیسون راسل، پیش از آنکه ویدئویی در اینترنت پست کند که مبدل به یکی از پربیننده‌ترین‌ ویدئوهای تاریخ اینترنت شود، حضور نصف و نیمه‌ای در اینترنت داشت. در یوتیوب تقریبا فعالیتی نمی‌کرد و در صفحه توییتر او به جز تصاویر بچه‌ها و باغچه خانه‌اش، چیز نمی‌شد، پیدا کرد.


ولی در ماه مارچ پیش، همه چیز عوض شد، او یک مستند شخصی در مورد یک جنگ‌سالاران آفریقایی درست کرد و لینک‌اش را در پروژه Kony 2012 ارسال کرد، این ویدئو در کمتر از یک هفته، هفتاد میلیون بار دیده شد، اما ظاهرا این موفقیت دیجیتال، باعث شد روان راسل مختل شود:

او کمتر از ۴ ساعت در روز می‌خوابید و توییترش را به شکل ناهنجاری به‌روز می‌کرد، با هر چیزی که تصورش را بکنید: مصاحبه ویدئویی جان لنون، تصویری از تاتوی خودش یا حتی عکسی که از پیامک مادرش گرفته بود.


کار به جایی رسید که او زندگی دیجیتال خود را با فیلم تلقین Inception مقایسه می‌کرد و آن را رؤیایی در رؤیا می‌دانست.

ادامه مطلب ...

گوگل ارث ایرانی در راه است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایجاد و آغاز به کار موتور جستجوگر بومی تا پایان امسال خبر داد و گفت: این موتور جستجو قابلیت ارائه خدمات ارزش افزوده ای همچون بازیهای رایانه ای و سرویسی مانند "گوگل ارث" را نیز خواهد داشت.


علی حکیم جوادی با اشاره به آخرین وضعیت راه اندازی موتور جستجوی ملی در کشور از اتمام فاز اجرایی پروژه در بخش فنی و نرم افزاری خبر داد و اظهار داشت: موتور جستجوی بومی که پیش بینی می شود تا پایان سال راه اندازی و در اختیار کاربران قرار گیرد، مشکلی به لحاظ فنی و نرم افزاری نداشته و هم اکنون مراحل پایانی راه اندازی را می گذراند اما محدودیت هایی از لحاظ سخت افزاری وجود دارد که زمان راه اندازی این پروژه را اندکی با تاخیر روبرو کرده است.

ادامه مطلب ...

HTC پس از عدم پذیریش مایکروسافت، بدنبال ساخت تبلت بی‌همتای خود

مایکروسافت به اچ‌تی‌سی اجازه نداد تا در لیست اولین تولیدکنندگان تبلت ویندوز ۸ قرار گیرد و این شرکت تایوانی نیز در عوض تصمیم گرفته تا تبلت اختصاصی خود را تولید و روانه بازار کند. گزارش‌ها حاکی از آنند که HTC در حال طراحی و ساخت تبلت منحصر‌به‌فرد خود است. به نظر شما آیا HTC شانسی برای غلبه به آیپد اپل، نکسوس گوگل و یا سرفیس مایکروسافت دارد؟

شواهد نشان می‌دهد که یک تولید کننده موبایل دیگر قصد دارد وارد بازار تبلت‌ها شود. HTC که یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی است پس از عدم پذیرش مایکروسافت برای تولید اولین تبلت‌های ویندوز ۸، تصمیم گرفته تا خود دست به کار شده و تبلت جدید و متفاوتی را وارد بازار کند.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب گزیده اشعار اخوان ثالث

مهدی اخوان ثالث شاعر پرآوازه و موسیقی‌ پژوه ایرانی است. تخلص وی در اشعارش «م. امید» بود. اخوان ثالث در شعر کلاسیک ایران توانمند بود. وی به شعر نو گرایید او آثاری دلپذیر در هر دو نوع شعر به جای نهاده‌است. همچنین او آشنا به نوازندگی تار و مقام‌های موسیقیایی بوده‌است. مهدی اخوان ثالث نخستین دفتر شعرش را با عنوان ارغنون در سال ۱۳۳۰ منتشر کرد.. اگرچه اخوان در دهه بیست فعالیت شعری خود را آغاز کرد، اما تا زمان انتشار دومین دفتر شعرش، زمستان، در سال ۱۳۳۶، در محافل ادبی آن روزگار شهرت چندانی نداشت. با اینکه نخست به سیاست گرایش داشت ولی پس از رویداد ۲۸ مرداد از سیاست تا مدتی روی گرداند. چندی بعد با نیما یوشیج و شیوهٔ سرایندگی او آشنا شد. شاهکار اخوان ثالث شعر زمستان است.

ادامه مطلب ...

ویندوز سرور ۲۰۱۲ دو هفته دیگر می‌آید

مایکروسافت از انتشار ویندوز سرور 2012 در ماه اوت سال میلادی جاری خبر داد.

بنابر اعلام مایکروسافت، ویندوز سرور 2012 طی هفته نخست ماه اوت سال میلادی جاری در اختیار تولیدکنندگان قرار خواهد کرد و سپتامبر 2012 نیز وارد بازار فروش عمده خواهد شد.
مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای در وبلاگ ویندوز سرور اعلام کرد: نسخه‌ای از ویندوز سرور 2012 در هفته اول ماه اوت به تولیدکنندگان ارایه خواهد شد. این سیستم عامل در گام بعدی و با پایان مرحله برنامه نویسی در اختیار شرکای سخت افزاری ما قرار خواهد گرفت و در نهایت از طریق شبکه‌های فروش گسترده در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب ...