دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

هشت ترفند جالب و مفید مرورگر گوگل کروم

حالا که مرورگر گوگل کروم گوی سبقت را از دیگر رقبا دزدیده و به محبوب ترین مرورگر دنیا تبدیل شده است خوب است چند ترفند و نکته آن را یاد بگیرید تا اگر از کاربران آن هستید از این پس بهتر از این مرورگر استفاده کنید.


ادامه مطلب ...

راهنمای عملی خرید ‌هارد اکسترنال

دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری، دستگاه‌های ضبط صدا و موبایل‌ها هر روز فایل‌های تازه‌ای تولید می‌کنند که برای ما اهمیت دارند. عکس‌های گرفته شده در آخرین میهمانی خانوادگی، فیلم‌های ضبط شده عروسی، فایل‌های صوتی سخنرانی، متن‌های تایپ شده و چیزهایی از این دست را نمی‌توان دور ریخت. پس باید آنها را در جایی مطمئن آرشیو کرد. الهه تکنولوژی خودش دست به کار شده و یک راه چاره پیش پایمان گذاشته است؛ دیسک سخت‌های خارجی.

ادامه مطلب ...

بررسی ۱۵ روش جهت جلوگیری از هنگ‌کردن کامپیوتر

وقتی ویندوز هنگ می‌کند آن هم وسط برنامه‌ای که در حال کار روی آن هستید بسیار آزاردهنده است. در این مقاله به‌طور خلاصه به بررسی ۱۵ روش جهت جلوگیری از ایجاد چنین مشکلاتی می‌پردازیم.

ادامه مطلب ...

نگاهی اجمالی به برخی از آنتی ویروس های مطرح جهان

امروزه حفاظت از اطلاعات مهم و کامپیوترمان در این جهان تکنولوژی از دست ویروسها و هکرها یک دغدغه فکری به خصوص برای کاربران اینترنتی است و استفاده از یک ویروس کش خوب همواره یک امر مهم و الزامی بوده است. باید بدانیم فقط خوب بودن آنتی ویروس فقط مهم نیست و به روز بودن و به اصطلاح آپدیت بودن آن نیز برای حفاظت و امنیت هر چه بیشتر بسیار مهم است.
من در این مقاله قصد معرفی انواع آنتی ویروسها مشهور را دارم و علاوه بر معرفی میخواهم مزیتها و معایب این آنتی ویروسها را نیز بگویم.
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب ترفندهایی کاربردی در دنیای فناوری اطلاعات


در این کتاب شما با ترفندهای زیر آشنا میشوید:

نحوه تبدیل ویندوز کامپیوتر به یک ویندوز سخنگو
نحوه ساخت اتاق در یاهو با فونت رنگی
پاسخگویی خودکار ایمیل ها
نحوه چک کردن ایمیل های yahoo به وسیله outlook
کپی کردن هارد به هارد اطلاعات
Auto Run و نحوه ایجاد آن
چگونه می توانید از سایتمان در لیست سیاه موتورهای جستجو جلوگیری کنیم؟
9 مشخصه ای که یک وب سایت نباید داشته باشد!
چه وقت هارد خود را defragment کنیم؟
وقتی ویندوز بالا نمی آید!!!
ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش نصب و پیکربندی سرور لینوکس

سرور های لینوکس را می توان گفت یکی از پرکاربردترین و بهترین گزینه برای بارگذاری وب سایت درحال حاضر می باشد.سیستم عامل لینوکس ویرایش ها و یا توزیع های متعددی دارد یکی از مشهورترین توزیع این سیستم عامل ویرایش سِنت‌اواِس (CentOS) می باشد.  بر اساس بررسی وب‌گاه web technology surveys در سال ۲۰۱۱ سنت اواس با بیش از ۳۰ ٪ سرور‌های لینوکس در رتبه اول بیش‌ترین لینوکس استفاده شده برای وبگاه‌ها قرار گرفت، این بررسی در سال ۲۰۱۲ میلادی با سنت‌اوس را با سقوطی یک درصدی و فاصله ناچیزی قبل از توزیع دبیان در مقام دومین توزیع محبوب برای سرور‌های وب‌گاه‌ها قرار میدهد.  در کتاب حاضر آموزش نصب و راه اندازی سرور در این سیستم عامل آورده شده است.

ادامه مطلب ...

10 روش برای تقویت آنتن‌دهی "Wi Fi"

این مودم‌ها که بعضاً چندان قوی هم نیستند ممکن است بعضی اوقات کاربران را در آنتن‌دهی و سرعت کلافه کنند؛ امروز می‌خواهیم ده روش برای تقویت آنتن‌دهی وای‌فای خانگی شما معرفی کنیم تا کمی از مشکلات اینترنتی‌تان حل شود.

ادامه مطلب ...

راه‌اندازی گوگل فایبر؛ خدمات اینترنت فوق سریع گوگل


پس از گذشت یک هفته از زمان اعلام پروژه اینترنت فوق سریع گوگل موسوم به «گوگل فایبر»، این شرکت اعلام کرد که 46 محله در دو شهر کانزاس سیتی در ایالت‌های کانزاس و میسوری، آماده واجد شرایط لازم برای راه‌اندازی آزمایشی این پروژه هستند.
گوگل هفته گذشته، از راه‌اندازی شبکه اینترنت فوق سریع خود موسوم به «گوگل فایبر» خبر داد و افزود که در مرحله آزمایشی این طرح، از شهروندان شهرهای کانزاس‌سیتی در ایالات کانزاس و کانزاس سیتی در ایالت میسوری ثبت نام می‌کند و ثبت نام از متقاضیان تا نهم سپتامبر امسال ادامه خواهد داشت.
ادامه مطلب ...

۲۰ اسمارت فون برتر تا کنون

یکی از وب سایت های معتبر خارجی لیستی از ۲۰ اسمارت فون تهیه کرده است که به عنوان بهترین اسمارت فون ها و با ارزش ترین اسمارت فون ها جهت خرید شناخته شده اند.

این لیست توسط متخصصان و با در نظر گرفتن ویژگی ها،قیمت،طراحی و …….. تهیه شده است و کمک بسیار بزرگی می تواند به کسانی کند که در نظر دارند تا اسمارت فونی تهیه کنند اما نمی دانند که چه بخرند!

ادامه مطلب ...