دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

معرفی توانایی‌های صفحه استارت ویندوز ۸

در ویندوز ۸، خبری از منوی استارت نیست و به جای آن از رابط کاربری مدرن و صفحه آغازین جدیدی استفاده شده است. شاید در ابتدای امر، روش جدید کمی‌ ناراحت‌کننده باشد اما به مرور بیشتر به توانایی‌های آن پی خواهید برد. یکی از توانایی‌های صفحه استارت ویندوز ۸، امکان درج فولدر، اپلیکیشن یا وب‌سایت‌های دلخواه است که به شما کمک می‌کند دسترسی سریع‌تری به فایل‌های خود داشته باشید. برای آشنایی با این روش، این مقاله را دنبال کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار Excel


فصولی که در این کتاب می خوانید عبارتنداز:


فصل اول: مفاهیم اولیه Excel
  Excel چیست؟
سفارشی کردن منوها
باز کردن محیط کاری
وارد کردن داده ها از طریق میله فرمول
آشنایی با محیط Excel
حرکت کردن در صفحات Excel

فصل دوم: ایجاد و ویرایش کتابهای کاری یا Work book
ایجاد کتابهای کاری
چند نمونه از کارهای ابتدایی در Excel
دستورات  Finde و Replace
و...

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش تصویری نصب Windows 8

برای استفاده از ویندوز ۸ در سیستم خود باید حداقل سیستم شما از امکانات زیر برخوردار باشد در غیر اینصورت در مراحل نصب این سیستم عامل اجازه انجام این کار به شما داده نمی شود و یا بعد از نصب و هنگام استفاده از این سیستم عامل به مشکل بر می خورید.

پردازنده ( CPU ) با توان پردازشی ۱ GHz و یا سریعتر
رم ( Ram ) یک گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۳۲ بیتی و یا رم دو گیگابایتی برای استفاده از نسخه ۶۴ بیتی
۱۶ گیگابایت فضای حالی بر روی دیسک ذخیره سازی ( Hard Disk ) برای نصب نسخه ۳۲ بیتی و یا ۲۰ گیگابایت فضای خالی برای نصب نسخه ۶۴ بیتی
کارت گرافیک ( Graphics card ) شما باید با نسخه ۹ از DirectX مایکروسافت سازگاری داشته باشد و یا نسخه های جدیدتر
برای استفاده از امکانات لمسی ( Touch ) ویندوز ۸ باید تبلت و یا نمایشگر شما از قابلیت multitouch پشتیبانی کند
نمایشگر شما باید از حداقل اندازه تصویر ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پشتیبانی کند.
همانطور که می بینید با اینکه در این نسخه از ویندوز امکانات زیادی فراهم شده است پیش نیازهای نصب این سیستم عامل نسبت به نسخه قبلی خود یعنی ویندوز ۷ تفاوت زیادی نکرده است و این نشان از استفاده بهینه این نسخه از سیستم عامل ویندوز از امکانات و تجهیزات سخت افزاری دارد.
ادامه مطلب ...

مایکروسافت قیمت تبلت Surface را اعلام کرد

مایکروسافت که چند ماه پیش وعده عرضه تبلت های جدید خود را داده بود، با نزدیک شدن به زمان عرضه، قیمت این دستگاه ها را اعلام کرده است. اوایل تابستان سالجاری میلادی کمپانی مایکروسافت در کنفرانسی مطبوعاتی که در شهر لس آنجلس برگزار شد، اولین تبلت خود را با نام Surface معرفی کرد. این تبلت که تنها ۹٫۳ میلی‌متر ضخامت دارد، از سیستم عامل Windows 8 بهره می‌برد. به لطف بدنه‌ تمام منیزیومی، این تبلت تنها ۶۷۶ گرم وزن دارد.

ادامه مطلب ...

سونی گوشی جدید Xperia VL را معرفی کرد

سرویس‌دهنده مخابراتی KDDI ژاپن قصد دارد تا پایان امسال مدل Xperia VL سونی را راهی بازار کند. ادعا می‌شود که این دستگاه بازه قیمتی میانه بازار را هدف قرار داده است که اگر این گونه باشد باید بگوییم نسبت به قیمتی که می‌توان برای آن تخمین زد، امکانات و ویژگی‌های سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد. در ادامه با جزئیات مربوط به این دستگاه بیشتر آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب ...

معرفی ۴ اپلیکیشن رایگان برای گوش دادن آنلاین رادیو در گوگل کرم

قصد داریم در پست امروز ۴ اپلیکیشن رایگان و خوب را برای گوش دادن به شبکه‌های رادیویی معرفی کنیم. رادیو را همه ما میشناسیم. هرچند استفاده از رادیو این روزها کم شده اما شبکه های رادیویی همچنان فعال بوده و برنامه‌های مختلفی درحال پخش می‌باشد. اگر دوست دارید درهنگام وبگردی موسیقی گوش داده، برنامه‌های مختلف را شنیده و از اخبار مختلف آگاه گردید با ما باشید.

ادامه مطلب ...

راه های بازیابی اطلاعات هارد دیسک خراب

اگر شما هم هارد دیسکی دارید که آسیب دیده است و اطلاعاتتان از دست رفته است، بد نیست قبل از این که هاردتان را پیش کسی برای تعمیر یا بازیابی اطلاعات ببرید، خودتان دستی به آن بکشید و تلاشتان را بکنید.

برای این کار قدم به قدم بعضی از راه های بازیابی اطلاعات از روی هارد را بررسی می کنیم. 

پس با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

معرفی ۸ نکته مهم درباره ویندوز ۸

شاید شما هم سیستم عامل جدید مایکروسافت را دوست داشته باشید اما خرید یک کامپیوتر جدید در برنامه هایتان نباشد.خبر خوبی که برای شما داریم این است که مایکروسافت فرایند ارتقا به ویندوز 8 را برای این دسته از کاربرانش بسیار ساده کرده.

پس با ما همراه باشید.


ادامه مطلب ...

آموزش، چگونه کد گوشی سامسونگ خود را ریست کنیم؟

آیا مدل گوشی شما سامسونگ است؟ آیا کد موبایل خود را فراموش کرده اید؟ نگران نباشید!! در این آموزشمی خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که می توانید به راحتی کد فراموش شده گوشی سامسونگ خود را ریست کنید. پس با ما همراه باشید .

ادامه مطلب ...