دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب جرایم سایبری از دیدگاه حقوقی

این کتاب محدوده هایی را که در حال حاضر از لحاظ فنی در رابطه با کشف ادلة الکترونیک وجود دار د، بررسی نموده است . با این وجود، به این پرسش پاسخ نمی دهد که طرف دعوی طبق فرایند کشف، برای برآوردن الزامات و وظایف قانونی خود باید تا چه حد پیش رود؟ آیا باید یک کارشناس فنی استخدام نماید تا به وی در جستجوی ادلة الکترونیک کمک کند؟ آیا می توان اسناد حذف شده را دوباره احیاء کرد؟ برای بازیابی اسناد حذف شده باید تا کجا پیش رود؟ و دست آخر اینکه تا چه زمانی جهت بازبینی نسخه های پشتیبان خود به عقب برگردد؟ برای پاسخ به این سؤالات، باید منتظر ماند تا دادگاه ها یا قانونگزاران فرصت کافی بدست آورند و خود را به پای فناوری ها و فعالیت های جدید شغلی برسانند . چالش موجود میان نیاز طرف خواستار دسترسی به اطلاعات مربوطه جهت اثبات ادعای خود و مسئولیت تحمیلی بر ارایه دهنده، توازنی عادلانه ایجاد م یکند.

ادامه مطلب ...

آشنایی با ۷ تکنیک برای افزایش سرعت سرویس جی‌میل

جی‌میل یکی از ابزارهای بسیار پر استفاده اینترنتی است. آمار استفاده از این ابزار به حدی زیاد است که آن‌را تبدیل به برترین سرویس دنده اینترنتی در جهان کرده است. اما گاهی سرعت این سرویس بسیار کند و آزار دهنده می‌شود.

در این نوشته شما را با ۷ تکنیکی آشنا می‌کنیم که می‌تواند سرعت این سرویس را افزایش دهد.

ادامه مطلب ...

مجازات های استفاده از فیلترشکن اعلام شد

بنا بر اعلام مسئولان قضایی همه‌روزه برخی سایت‌های کشور به دلیل عدم رعایت قوانین فیلتر و یا پالایش می‌شوند و در این میان برخی کاربران فضای مجازی برای دسترسی به تارنمای مورد نظر فیلترشکن‌های مختلفی را مورد استفاده قرار داده و به سایت مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، طبق ماده اول مبحث یکم قانون جرایم رایانه‌یی کشور هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌یی یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است، دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

ادامه مطلب ...

چه چیزی باعث کُند شدن کامپیوترتان شده است؟


کامپیوترها برای سهولت و سرعت بخشیدن به زندگی انسان‌ها بوجود آمده‌اند، اما بعضی وقت‌ها آنقدر مشکلات بزرگی برای این وسایل آرامش‌ساز بوجود می‌آیند که فلسفه وجودیشان کاملاً زیر سوال می‌رود. وقتی کامپیوتر کند عمل می‌کند، بیشتر توصیه می‌شود که روی آن آنتی ویروس نصب کنید یا رم آن را ارتقاء دهید و یا حتی ویندوز را دوباره نصب کنید. اما شما دقیقاً از دلیل این کندی خبر ندارید. مطالبی که در زیر می‌آید هم تصورات و فرضیه‌های غلط عامه کاربران در مورد علت عملکرد کند کامپیوتر را بازگو می‌کند و هم راه حل‌هایی برای بهبود و رفع این مشکل ارائه می‌کند. شما را به مطالعه این موارد دعوت می‌کنیم.

ادامه مطلب ...

18 قابلیت جالبی که ویندوز 7 دارد و سایر ویندوزها ندارند!

در این ترفند قصد داریم به معرفی 18 قابلیت جالبی بپردازیم که در ویندوز ویستا و سایر ویندوزها از هیچ یک از آن‌ها خبری نبود. قابلیت‌هایی که هر یک به خودی خود یک تغییر جدی محسوب می‌شود.

ادامه مطلب ...

اینترنت لپتابتان را به صورت wifi به اشتراک بگذارید

چگونه لپ‌تاپ خود را به یک WiFi Hotspot تبدیل و از اینترنت آن به صورت وایرلس استفاده کنیم؟ اگر شما برای اتصال به نت از یک مودم وایرلس در منزل یا محل کار خود استفاده نمی کنید دیگر نگران نباشید اکنون با خواندن این پست و نصب یک نرم افزار کم حجم به راحتی می توانید به وسیله لپ تاپ خود اینترنت آن را به صورت وایرلس در محیط برای لپ تاپ ها و یا موبایل های دیگر به اشتراک بگذارید. در حقیقت با این روش لپ تاپ شما به یک WiFi Hotspot تبدیل خواهد شد. اما این کار چگونه ممکن می شود ؟با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

3 راه فعال کردن Show Hidden Files که به وسیله ویروس غیرفعال شده


همان طور که متوجه شده اید در اینجا  قصد دارم به معرفی روش دستی فعال کردن گزینه Show Hidden Files که به وسیله یک ویروس بسیار رایج میان کاربرانی که یا از آنتی ویروس استفاده نمی کنند یا آنتی ویروسشان به روز نیست بوجود می آید بپردازم. این ویروس اولین بلایی که بر سر کامپیوتر شما می آورد این است که گزینه Show Hidden Files موجود در Folder Option را حذف می کند و شما را از دسترسی به فایلهای Hidden موجود در هاردتان منع می کند و مشکل اصلی اینجاست که حتی پس از حذف ویروس همچنان این مشکل پابرجاست و ناچار به تعویض ویندوز خود می باشید اما به معرفی 3 روش برای فعال کردن گزینه Show Hidden Files می پردازم که حتی می تواند شما را در یافتن این ویروس و پاک کردن آن به صورت دستی نیز کمک کند.

ادامه مطلب ...

آموزش رفع مشکل بوت نشدن ویندوز XP

اگر مدت زیادی است که از ویندوز استفاده می کنید . ممکن است به هنگام روشن کردن کامپیوتر ، با مشکل بوت نشدن سیستم عامل مواجه شده اید . در این موارد اولین کاری که ممکن است انجام دهید ، نصب مجدد ویندوز است که مشکل شما را به صورت قطعی حل می کند .

ادامه مطلب ...

ایمیل رفته را باز گردانید

جیمیل قابلیت جالبی به نام واگرد (Undo) دارد که با استفاده از آن میتوان ایمیلهای ارسال شده را پس گرفت.

به گزارش ایتنا، شاید برخی اوقات شده که شما مدتی پس از ارسال یک ایمیل، متوجه شدهاید که آدرس گیرنده را اشتباه تایپ کردهاید و این ایمیل از inbox یک کاربر دیگر سر در میآورد.
در این مواقع شاید فکر کنید با بستن مرورگر یا حتی در موارد مهم تر با از برق کشیدن رایانه میتوان جلوی ایمیل ارسال شده را گرفت ! ولی جیمیل را نمیشود از برق کشید.
ادامه مطلب ...