دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

محافظت از WiFi و نمایش سیستم متصل شده توسط WiFi Guard

تکنولوژی WiFi این روزها به محبوب ترین روش انتقال داده و اتصال سیستم مختلف به صورت بی‌سیم تبدیل شده است و بسیاری از کاربران این روزها برای اتصال دستگاه خود به مودم ADSL و اینترنت پر سرعت از این تکنولوژی استفاده می کنند. اما با وجود تمامی راه کارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای محافظت و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به این گونه از شبکه ها باز هم نمی توانیم مطمئن باشیم که شبکه ما توسط افراد دیگر مورد نفوذ قرار نگرفته است و یا اینکه رمز عبور اتصال به WiFi ما توسط فرد دیگری شناسایی نشده باشد.

یکی از راه کار منطقی برای محافظت از شبکه مبتنی بر WiFi نظارت (Monitoring) دائمی سیستم هایی است که به شبکه خانگی و اداری ما متصل شده اند و در صورت شناسایی دستگاه غیر مجاز، قطع ارتباط آن ها با این گونه از شبکه ها است. در این آموزش از سایت تورتک با نرم افزار رایگان WiFi Guard آشنا می شویم که به شما امکان می دهد بدون نیاز به دانش شبکه نظارت دقیقی را بر روی شبکه بی سیم کوچک خود داشته باشید.

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت نسخه قابل حمل ویندوز 8 یا Windows To Go


اگر قبلاً از توزیع لینوکس مختلف همانند Ubuntu استفاده کرده باشید حتماً می‌دانید که امکان استفاده از این سیستم عامل‌ها با استفاده از یک CD، DVD، USB و … نیز بدون نیاز به نصب این سیستم عامل‌ها در هارد دیسک شما وجود دارد که به طور معمول به آن نسخه زنده (Live) می‌گویند. سیستم عامل ویندوز در نسخه های قبلی خود از این امکان فوق‌العاده بهره‌مند نبود اما یکی از امکانات جدید نسخه جدید این سیستم عامل یعنی ویندوز 8 امکان ساخت دیسک قابل حمل ویندوز است که با نام Windows To Go معرفی شده‌اند.


ادامه مطلب ...

پرفروش ترین گوشی های دنیا در سال ۲۰۱۲

از زمان عرضه تجاری تلفن همراه گوشی های موبایل به یکی از مهمترین اقلام مصرفی در دنیا تبدیل شده اند. در ۶۶ سالی که یعنی از سال ۱۹۴۶ تاکنون که تولید تلفن همراه گذشته است، این بازار شاهد تغییرات شدید در نوع سلایق مشتریان بوده ایم. بر اساس گزارش گارتنر تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۱٫۴ میلیارد گوشی در دنیا به فروش رسیده است و این بدان معنی است یک نفر از هر ۵ نفر در دنیا دارای گوشی تلفن همراه هستند. در این گزارش برخی از پروفروش ترینهای بازار موبایل را از زمان پیدایش تا سال ۲۰۱۲ گرد آورده ایم.

ادامه مطلب ...

آیا می دانید سخت افزار هم ویروس میگیرد ؟؟

شاید اکثر کاربران تنها در پی از بین بردن ویروس های نرم افزاری و بد افزارها باشند ، حال آنکه نیابد از ویروس هایی که به طور بسیار ماهرانه ای روی سخت افزار می نشینند غافل شد؛ شاید  که این ویروس ها بسیار مهم تر باشد .کارشناسان امنیت و اطلاعات هشدار دادند که رهایی از ویروس هایی همچون رکشانا و امثال آن که به طرز ماهرانه ای روی تراشه های سخت افزاری جاسازی می شوند بسیار سخت است .


ادامه مطلب ...

آموزش نصب ویندوز 8 در کنار ویندوز 7

با انتشار  ویندوز 8 بسیاری از کاربران سیستم عامل ویندوز علاقه دارند که با نصب این نسخه جدید از ویندوز از محیط ظاهری و امکانات جدید آن بر روی سیستم خود با خبر شوند.

بد نیست که این نسخه از سیستم عامل ویندوز را در کنار ویندوز فعلی خود نصب کنید تا بعد از نصب آن هر موقع که نیاز داشتید امکان دسترسی به نسخه قبلی ویندوز خود را داشته باشید. همچنین همیشه کوچ کردن از نسخه های قدیمی ویندوز به نسخه های جدید نیازمند یادگیری ترفندها و یادگیری کار کردن با امکانات جدید ویندوز بوده است پس بهتر است با نصب ویندوز 8 در کنار ویندوز فعلی خود این روند را تا انتشار نسخه نهایی ویندوز جدید مایکروسافت به صورت خیلی امن تری طی کنیم.


ادامه مطلب ...

رمز گزاری درایوها با استفاده از نرم افزار داخلی ویندوز ۸

امروز قصد معرفی نرم افزاری را دارم که به صورت پیشفرض داخل ویندوز۸ تعبیه شده است.

با استفاده این نرم افزار داخلی که BitLocker Drive Encryption نام دارد می توان تمامی درایوهای دیسک سخت خود از جمله درایوی که ویندوز درآن قرار دارد را رمزگزاری کرد.البته ناگفته نماند این نرم افزار قادر به رمزگزاری حافظه های فلش دیسک نیز میباشد.بر خلاف دیگر سیستم های رمزگزاری دیگر مانند EFS که منحصربه رمزگزاری فایل ها بود این نرم افزار داخلی کل یک درایو را رمزگزاری میکند.زمانی که شما فایلی را روی درایوی که با Bitlocker رمزگزاری شده کپی میکنید فایل کپی شده نیز به صورت خودکار رمزگزاری میشود.اما اجازه بدید یک بررسی اجمالی در مورد نحوه استفاده از این نرم افزار داشته باشیم.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش راه اندازی سرور مجازی با vSphere

با مجازی‌سازی می‌توان بدون خرید سخت‌افزارهای اضافی، افزونگی به وجود آورد. افزونگی به این معنی است که چند سرور یک کار را انجام دهد و در این صورت اگر یک سرور به هر دلیلی از کار بیفتد، سرور دیگری که همان کار را انجام می‌دهد، می‌تواند جایگزین آن شود. این کار باعث جلوگیری از وقفه می‌شود. ایجاد دو سرور مجازی که یک کار انجام می‌دهند، روی یک سرور فیزیکی منطقی نیست، چراکه اگر سرور فیزیکی از کار بیفتد، هر دو سرور مجازی از کار می‌افتند. معمولا سرور مجازی افزونه را روی یک سرور فیزیکی دیگر قرار می‌دهند. سرورهای مجازی به برنامه نویسان اجازه می‌دهند آزمایش‌های خود را روی سیستم‌های مجزا و مستقل انجام دهند و نیازی به خرید سرور فیزیکی جدید نداشته باشند. مستقل بودن سرور‌های مجازی از یکدیگر باعث می‌شود برنامه‌نویسان، آزمایش‌های خود را بدون نگرانی از تحت تأثیر قرار گرفتن شبکه و سرورهای دیگر انجام دهند. در این کتاب راهنمایی کامل برای نصب و راه اندازی یک دیتا سنتر مجازی سازی شده آورده شده. بعلاوه که یک فصل هم به storage ها اختصاص داده شده است.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار آموزش 504 لغت ضروری زبان انگلیسیEssential Words

امروزه آشنایی و یا حتی تسلط بر زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین نیازهای اغلب افراد می باشد. در محیط کار یا اینترنت و یا مطالعه و یا مکالمه آشنایی با این زبان یکی از ضروریات این دوره از زمان بوده و یادگیری این زبان صد در صد در بهبود و پیشرفت سایر امور مرتبط با زندگی و یا شغل و حرفه تأثیر بسزایی خواهد داشت. در رابطه با همین موضوع نرم افزاری تهیه شده است با نام 504 لغت ضروری مکالمه زبان انگیسی که استفاده از آن می تواند یکی از روش های خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این نرم افزار در کنار ترجمه لغات و مترادف آن ها امکاناتی نیز برای تلفظ و ... دارا می باشد.

ادامه مطلب ...

چگونه به طور خودکار سیستم عامل خود را دیفرگ کنیم؟

یکی از راه‌های بهینه‌سازی و افزایش سرعت عملکرد ویندوز استفاده از ابزار Disk Defragmenter و Defrag کردن هارددیسک است.  در ویندوز 7 می‌توانید این کار را به صورت زمان‌بندی شده  و اتوماتیک انجام دهید تا این عملیات به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهیانه انجام شود،برای این کار فقط کافیست دستوراتی را که در ادامه می گوییم انجام دهید.

ادامه مطلب ...