دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

آموزش تصویری حل مشکل USB Device Not Recognized

با سلام خدمت دوستان عزیز امروز میخوام یه ترفند مهم و کاربردی رو بهتون بگم  . اونم بر طرف کردن مشکل عدم شناسایی فلش و تلفن همراه توسط کامپیوتر در ویندوز 7 است که با پیغام (USB Device Not Recognized)  همراه است .  این مشکل زمانی حاد میشود که نیاز ضروری به پورت  usb  برای انتقال اطلاعات  داشته باشید . که برای خوده بنده هم بسیار اتفاق افتاده و مشکل ایجاد کرده بود . با جستجو در اینترنت هم راه حلی اساسی برای این مشکل پیدا نکردم تا اینکه بلاخره خودم پیدا کردم . برای حلی این مشکل در کامپیوتر خود در ادمه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب وبلاگ نویسی شیرین با وردپرس

 این کتاب یکی از کاملترین کتابهای آموزشی و راهنمای استفاده از نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس بوده که به صورت الکترونیکی تالیف و منتشر گردیده است. هدف از نگارش این کتاب نصب و راه اندازی وردپرس بر روی سایت شخصی خودتان است. هرچند می توانید پس از مطالعه این کتاب یا برای انجام تست، از وردپرس دات کام استفاده کنید. فهرست مطالب کتاب عبارتند از :


پیش گفتار نویسنده

+ بخش اول : معرفی …

فصل اول : معرفی وردپرس

+ بخش دوم : کار با وردپرس …

و...

ادامه مطلب ...

انتقال فایلها بین دو کامپیوتر با کابل شبکه : 100G در ۱۰۰ دقیقه!

وقتی یک کامپیوتر جدید میخرید، یکی از مشکلاتی که باهاش برخورد میکنید، انتقال اطلاعات از کامپیوتر قدیمی تون به کامپیوتر جدیدتونه. این مشکل وقتی خودشو بیشتر نشون میده که حجم این اطلاعات مثلاً ۱۰۰ گیگابایت باشه! یعنی اگر یک فلش مموری ۸ گیگابایتی هم داشته باشید، در بهترین حالت باید ۱۲ بار ازش استفاده کنید تا این حجم از اطلاعات منتقل بشه …


در اینجا میخواهیم با استفاده از یکی از ابزارهای موجود در ویندوز ۷، با چند تا کلیک و یه سری تنظیمات، به سادگی ۱۰۰ گیگابایت رو در کمتر از ۱۰۰ دقیقه به کامپیوتر جدیدمون منتقل کنیم …

ادامه مطلب ...

فروش تبلت مایکروسافت Surface Pro شروع شد+قیمت

چند ماه پیش مایکروسافت تبلت خود با نام Surface را معرفی کرد، در ابتدا نسخه RT این تبلت توسط مایکروسافت برای فروش ارائه شد که به علت کافی نبودن اپلیکیشن‌های ویندوز RT زیاد مورد استقبال قرار نگرفت. مایکروسافت وعده داده بود که نسخه PRO این تبلت را که به ویندوز 8 مجهز است امروز ارائه خواهد کرد.

مایکروسافت به وعده خود عمل کرد و تبلت Surface Pro را برای خرید در وبسایت خود ارائه کرده است.

 

ادامه مطلب ...

5 گوشی موبایل فوق‌العاده با امکان شارژ بی‌سیم

5 گوشی موبایل فوق‌العاده با امکان شارژ بی‌سیم

تکنولوژی گوشی موبایل و یا همان تلفن هوشمند با توجه به بازار مصرف وسیع این دستگاه‌ها و رقابت شرکت سازنده هر سال از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفت‌های فراوانی می‌کند. یکی از جدیدترین قابلیت اضافه شده به این دستگاه های محبوب امکان شارژ بی‌سیم (Wireless Charging) است که البته هنوز تعداد کمی از مدرن‌ترین گوشی موبایل مجهز به آن هستند. در این مقاله از سایت تورتک قصد داریم با 4 گوشی فوق‌العاده و جدید از شرکت LG، HTC و نوکیا که با خرید آن‌ها امکان شارژ بدون اتصال گوشی به کابل شارژ کننده را توسط یک پد با قابلیت القای مغناطیسی خواهید داشت آشنا شویم.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش رمز گذاری فلش مموری و هارد اکسترنال


بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز ۷ می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.
امروزه حجم عظیمی از اطلاعات مانند فایل ها و تصاویر شخصی توسط فلش مموری ها منتقل می شوند اما استفاده گسترده از این وسیله و اندازه کوچک آن گاهی خطر گم شدن یا به سرقت رفتن را نیز به همراه دارد.
برای جلوگیری از دستیابی افراد دیگر به فایل های موجود در فلش مموری شما راهکاری را آموزش می دهیم که به کمک آن می توانید این وسیله را رمزگذاری و ایمن کنید.
با دانلود این کتاب که می توانید آموزش کامل رمزگذاری را یاد گرفته و به دیگران نیز آموزش دهید.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب مقدمات کیهان شناسی

 کیهان شناسی یا cosmology از واژه یونانی cosmas به معنای عالم گرفته شده است. پس کیهان شناسی به مطالعه عالم می پردازد. در واقع کیهان شناسی شاخه ای از علم ستاره شناسی است که ساختار جهان را مطالعه می کند. موضوعات مربوط به مبدأ آفرینش و سیر تکاملی جهان بوسیله ستاره شناسی ، فلسفه و دین بررسی می شود. شهرام طالعی، مدرس نجوم، در این کتاب برای شما در ۴۶ صفحه، مختصری از علم کیهان شناسی را جمع آوری کرده است.


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار UltraISO Premium Edition 9.5.3.2901 Retail

دانلود قویترین برنامه برای ویرایش مستقیم فایلهای Image از CD و DVD‌ها

با استفاده از این برنامه می توانید بدون از دست دادن خواص یک CD مانند بوت بودن، فایلی را در آن وارد کرده یا حذف کنید و یا یک CD یا DVD را Bootable کنید.
این برنامه کارهای زیر را انجام می دهد:
  • - وارد کردن یا حذف مستقیم فایل در Image یک CD یا DVD
  • - تبدیل انواع Image‌های CD و DVD به یکدیگر مانند NRG به ISO و برعکس
  • - فشرده کردن فایلهای ISO
  • - Image گرفتن از CD و DVD و فلاپی و حافظه فلش و هارد به صورت ISO و فرمت های دیگر
  • - انتقال اطلاعات بوت یک CD مانند CD ویندوز به CD دیگر و Bootable کردن آن
  • - پشتیبانی از بیشتر فرمت های Image از CD و DVD
  • - امکان رایت Image بر روی CD و DVD
  • - دارا بودن درایو مجازی برای استفاده مجازی از همه انواع فرمت Image
  • و ...
با این برنامه می توانید حافظه فلش یا USB را بوت کنید و مثلا Image بوت CD ویندوز را بر روی USB Disk رایت کنید و ویندوز را از این طریق نصب کنید.

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب آموزش کاربردی ubuntu 12.10 برای مبتدیان‎

به جهت اینکه سیستم عامل گنولینوکس تنها برای حرفه ای ها نیست بلکه برای تمام کاربران کامپیوتر است و با هر سطح از مهارت و دانش کامپیوتری میتوان از آن بهره برد ؛ بنده این آموزش مختصر را آماده کرده ام . در این آموزش سعی کرده ام برای تازه واردهایی که قصد مهاجرت از ویندوز به گنولینوکس را دارند آموزشی بگذارم به قصد آشنایی کاربران کامپیوتر با توزیع ubuntu که پرطرفدارترین و کاربرپسندترین توزیع موجود گنولینوکس است . در این آموزش سعی شده است مطالبی آموزش داده شود که کاربر به آن‌ها نیاز پیدا خواهد کرد و از زیاده گویی و پرداختن به جزئیات غیرکاربردی امتناع شده است.

ادامه مطلب ...