دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

5 گوشی موبایل فوق‌العاده با امکان شارژ بی‌سیم

5 گوشی موبایل فوق‌العاده با امکان شارژ بی‌سیم

تکنولوژی گوشی موبایل و یا همان تلفن هوشمند با توجه به بازار مصرف وسیع این دستگاه‌ها و رقابت شرکت سازنده هر سال از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری پیشرفت‌های فراوانی می‌کند. یکی از جدیدترین قابلیت اضافه شده به این دستگاه های محبوب امکان شارژ بی‌سیم (Wireless Charging) است که البته هنوز تعداد کمی از مدرن‌ترین گوشی موبایل مجهز به آن هستند. در این مقاله از سایت تورتک قصد داریم با 4 گوشی فوق‌العاده و جدید از شرکت LG، HTC و نوکیا که با خرید آن‌ها امکان شارژ بدون اتصال گوشی به کابل شارژ کننده را توسط یک پد با قابلیت القای مغناطیسی خواهید داشت آشنا شویم.


1. LG Nexus 4

گوشی LG Nexus 4 که شرکت گوگل ساخت آن را به شرکت LG واگذار کرده است از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید در زمان عرضه خود یعنی Android 4.2.1 بهره می‌برد و البته امکان شارژ بی‌سیم را نیز به همراه دارد. این گوشی مدرن با صفحه نمایش 4.7 اینچی خود و وضوح تصویر 1280 در 768 پیکسل، پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتز Snapdragon S4 Pro و 2 گیگابایت رم عرضه شده است. گوگل به صورت پیش فرض یک پد شارژ کننده گوی مانند را برای این گوشی طراحی کرده تا گوشی زیبای شما در هنگام شارژ نیز به خوبی جلوه خود را به نمایش بگذارد. البته این گوشی Qi-compatible است به این معنا که از هر نوع شارژر بی سیم موجود دیگر نیز برای شارژ کردن آن می‌توانید استفاده کنید.

2. Nokia Lumia 920

شرکت نوکیا نیز که در سری Lumia خود گوشی هوشمند مجهز به ویندوز فون خوبی را معرفی کرده است در محصول مدرن و جدید خود با نام Nokia Lumia 920 که از ویندوز فون 8 میز بهره می‌برد امکان Wireless Charging را محیا کرده است. این گوشی که با شارژر بی‌سیم سازگار با استاندارد Qi نیز قابل شارژ شدن است به علاوه سه نوع پد ارائه شده توسط خود کمپانی نوکیا با اشکال و رنگ مختلف امکان استفاده از رنج وسیعی از پدهای شارژ بی سیم را به شما می‌دهد که با توجه به این مزیت می‌توانید به سلیقه خود زیباترین شارژرهای بی سیم موجود در بازار را برای نوکیا Lumia 920 خود انتخاب کنید.


3. Nokia Lumia 820

نوکیا Lumia 820 را می‌توان نمونه ای ارزان قیمت‌تر از Nokia Lumia 920 و یا مدل ارتقاء یافته Nokia Lumia 800 دانست که با توجه به قرارگیری این محصول در گوشی موبایل با قیمت متوسط انتظار می‌رود کاربران زیادی نیز به استفاده از آن جذب شوند. یکی از قابلیت جذاب نیز برای تشویق کاربران به خرید Lumia 820 امکان استفاده از Wireless Charging دقیقاً همانند Lumia 920 و با همان امکانات است.

4. HTC 8X نسخه مخصوص Verizon

شرکت HTC نیز در گوشی مدل 8X خود که آن را با هدف کسب سهم بیشتر در بازار دستگاه مجهز به سیستم عامل ویندوز فون 8 ارائه کرده است امکان استفاده از شارژر بی سیم برای شارژ این مدل از گوشی‌ها گنجانده است. البته لازم به ذکر است که تنها گوشی عرضه شده در کشور آمریکا که برای دومین شبکه پرجمعیت ارتباطات مبتنی بر موبایل این کشور با نام Verizon سفارشی سازی شده‌اند امکان شارژ بی سیم خواهد داشت و نسخه بین‌المللی این دستگاه که در ایران نیز امکان خرید آن وجود خواهد داشت با کابل‌های قدیمی شارژ خواهد شد.

5. HTC Droid DNA نسخه مخصوص Verizon

گوشی HTC Droid DNA نیز از دیگر تولیدات شرکت HTC به صورت اختصاصی برای شبکه Verizon آمریکا طراحی شده است و نسخه بین‌المللی آن با نام دیگری یعنی HTC Butterfly عرضه شده است که البته امکان استفاده از پد Wireless Charger در آن وجود ندارد. Droid DNA نیز با محصولات جانبی ساخته شده بر اساس Qi به خوبی سازگاری دارد و با هر نوع شارژر بی سیم موجود در بازار توانایی شارژ کردن آن را خواهید داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد