دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

تهیه ایمیج از درایوهای یواس‌بی، USB Image Tool 1.61

 نرم افزار USB IMAGE TOOL نرم افزاری کم حجم و مفید در زمینه تهیه ایمیج یا نسخه پشتیبان از درایوهای USB می باشد. با این نرم افزار می توانید کارت حافظه USB، مموری دوربین و حتی مموری های موبایل و پخش کننده های MP3 PLAYER ایمیج بگیرید و در هر جایی از هارد دیسک که مایل باشید ذخیره کنید. همچنین با این نرم افزار می توانید از یک درایو USB خود مانند MP3 PLAYER بک آپ بگیرید و به راحتی با استفاده از همین برنامه این بک آپ را برروی یک حافظه ی دیگر نظیر مموری استخراج کنید، بدون اینکه فایل هایتان حذف و یا آسیب ببینند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار تهیه ایمیج به صورت فشرده، مدیریت ایمیج های گرفته شده، بازیابی ایمیج از درایوهای فلش USB و غیره اشاره کرد.

ادامه مطلب ...

آخرین وضعیت هواشناسی نسخه اندروید، GO Weather EX Premium v3.7


GO Weather EX Premium مخصوص گوشی های اندروید بوده و نرم افزاری کاربردی است ، که با کمک آن قادر خواهید بود پیش بینی وضع هوا را در سه روز آینده، به طور کامل دریافت نمایید. از هوای روزانه شهر های مختلف جهان از جمله شهر های ایران با خبر شوید و با تصاویر پشت زمینه این نرم افزار جلوه ای زیبا به گوشی خود ببخشید.
این نرم افزار بر روی اندروید 2٫2 و بالاتر قابل اجراست.
قابلیت های GO WEATHER:
پیش بینی وضع آب و هوا بطور کامل تا ۳ روز اینده
نمایش دقیق اب و هوای امروز همراه با جزئیات دقیق مثل میزان بارندگی و…
داشتن LIVE WALLPAPER های زیبا مخصوص برنامه
پشتیبانی از شهرهای ایران
داشتن ویجت
انتخاب تم برای ویجت
نمایش ویدیو آب و هوا در پس زمینه
انتخاب آلارم های هشدار دلخواه برای هشدار شرایط بحرانی 

ادامه مطلب ...

نقشه آفلاین راه های ایران نسخه جاوا

 این نقشه یکی از کاملترین نقشه هایی است که تا به حال از شهر و روستاهای ایران تهیه شده و در آن تمام مسیرها با دقت بسیار بالایی کشیده شده است. با این نقشه قادر خواهید بود تا تمام مسیرهایی را که به شهر و روستاهای کشور منتهی می شوند را مشاهده کنید و از این طریق کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان انتخاب نمایید. این نقشه در قالب یک فایل عکس بوده که به دلیل داشتن کیفیت بسیار بالا شما می توانید تا هر قدر که علاقه مندید بر روی نقاط مورد نظر خود زوم کنید. همچنین این نقشه را می توانید با استفاده از نرم افزارهای نمایش عکس در رایانه مشاهده نمود و در هنگام سفر هم میتوان با کپی فایل نقشه در گوشی موبایل در حین سفر از آن استفاده کرد. این نرم افزار با تلفن های همراه لمسی نیز سازگار است.

ادامه مطلب ...

دانلود تقویم سال 92 برای گوشی های اندرویدی

امروز تقویم سال ۹۲ برای آندروید – تقویم باد صبا ۹۲ ( تقویم اسلامی اذان گو باد صبا – نفحات ۹۲) مخصوص تقویم سال ۹۲ برای گوشی های آندروید آماده دانلود کرده ایم. از ویژگی های تقویم ۹۲ باد صبا آندروید ،رایگان بودن آن می باشد. هم چنین ارائه نسخه ای ویژه از نرم افزار باد صبا برای سیستم عامل آندروید بهمراه ویجتی اختصاصی ویژه نمازگزاران .


 

ادامه مطلب ...

دانلود فرهنگ نامه معین برای موبایل در دو نسخه جاوا و اندروید

 

فرهنگ جامع معین برای موبایل به صورت جاوا و برای آندروید به همراه فرهنگ اسامی  شامل 36000 واِژه و ضرب المثلهاو...


ادامه مطلب ...

ایرانیان چگونه به اینترنت وصل می‌شوند؟

طبق جدیدترین آمارهای ارائه شده ضریب نفوذ اینترنت کشور به حدود ۶۰ درصد رسیده و در این میان محبوب‌ترین شیوه کاربران برای اتصال به دنیای مجازی اینترنت موبایل است.



 طی ۶ ماه اول سال جاری ۳۶.۴۶ درصد بالغ بر ۲۷ میلیون و۵۰۰ هزار نفر از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود (GPRS) از اینترنت استفاده کرده‌اند.

اما پس از GPRS، دایال آپ دومین شیوه مورد علاقه کاربران برای اتصال به دنیای مجازی بوده است و در شرایطی که دائم از گسترش دسترسی مردم به ADSL گفته می‌شود همچنان Dial up دومین شیوه دسترسی کاربران به شمار می‌رود و حدود هفت میلیون نفر از این شیوه استفاده کرده‌اند.

اما بنا برآمارهای ارائه شده برروی سایت مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) طی شش ماهه اول امسال اتصال از طریق فیبرنوری سومین شیوه محبوب اتصال به دنیای مجازی بوده و ۸.۰۷ درصد از کاربران که بالغ بر شش میلیون نفر می‌شود از این طریق وارد اینترنت شده‌اند.

در این میان تنها ۴.۶۵ درصد از دسترسی‌ها از طریق ADSL (اینترنت پرسرعت) بوده است و تنها حدود ۳.۵ میلیون کاربر این شیوه را امتحان کرده‌اند. اما طبق این آمارها کمترین میزان اتصال از طریق وایمکس بوده و تنها ۱.۱۵ درصد از جمعیت یعنی حدود ۹۰۰هزار نفر از این شیوه بهره گرفته‌اند.

در سال ۹۰، ۱۸.۸۵ درصد اتصالات از طریق GPRS، ۹.۱۷ درصد از طریق Dial up ، ۸.۰۷ درصد از طریق فیبرنوری، ۵.۹۹ درصد با ADSL و ۱.۱۵ درصد از طریق وایمکس به اینترنت دسترسی داشته‌اند و ضریب نفوذ اینترنت کشور ۴۳.۲۳ درصد بوده است.

در این میان نکته جالب اینکه طی سال ۹۰ و شش ماه اول سال ۹۱ میزان اتصال از طریق شیوه‌هایی مانند Dial up یا وایمکس و فیبرنوری هیچ تغییر نکرده و بیش از همه GPRS است که میزان دسترسی را درسال ۹۱ افزایش داده است چرا که میزان بهره‌گیری از این روش در سال ۹۱ تقریبا دو برابر شده است.

نکته آخر آنکه درصد استفاده از ADSL در شش ماه اول سال جاری نسبت به سال قبل حدود ۱.۵ درصد کاهش داشته است.

دانلود کتاب داستان امیرارسلان نامدار

داستان امیرارسلان نامدار یکی از مشهورترین داستان‌ های عامیانه به زبان فارسی است.این داستان را میرزا محمدعلی نقیب‌الممالک، داستانگوی ناصرالدین‌شاه قاجار برای وی می‌گفت و در این هنگام فخر الدوله، دختر ناصر الدین شاه پشت در نیمه باز اتاق خواجه سرایان می‌نشت و داستان‌ها را با دقت مکتوب می‌کرد و برای آن‌ها نقاشی می‌کشید. داستان امیر ارسلان اینگونه برجا مانده است.

ادامه مطلب ...

دانلود تقویم ۹۲ برای موبایل فرمت جاوا

امروز تقویم ۹۲ برای موبایل جاوا – تقویم نرم افزار باد صبا ( تقویم اسلامی اذان گو باد صبا – نفحات ۹۲) مخصوص تقویم سال ۹۲ برای گوشی های موبایل جاوا آماده دانلود است. از ویژگی های تقویم ۹۲ باد صبا موبایل جاوا ،رایگان بودن آن می باشد.

ادامه مطلب ...

برای فلش مموری خود رمز بگذارید + آموزش

بدون نیاز به هیچ نرم افزاری و فقط با استفاده از ویندوز 7 می توانید بر روی فلش مموری، هاردهای اکسترنال و درایوهای رایانه شخصی خود رمزگذاری کنید.

امروزه حجم عظیمی از اطلاعات مانند فایلها و تصاویر شخصی توسط فلش مموریها منتقل می شوند اما استفاده گسترده از این وسیله و اندازه کوچک آن گاهی خطر گم شدن یا به سرقت رفتن را نیز به همراه دارد.

برای جلوگیری از دستیابی افراد دیگر به فایلهای موجود در فلش مموری شما راهکاری را آموزش می دهیم که به کمک آن می توانید این وسیله را رمزگذاری و ایمن کنید.

ادامه مطلب ...