دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

جدیدترین اسمارتفون ‏HTC‏ با نام اصیل ‏HTC One

شرکت HTC از جدیدترین اسمارتفون از خانواده معروف One پرده‌برداری کرد. این گوشی که قبلاً شایع شده‌بود HTC M7 نام خواهد گرفت، سرانجام با نام اصیل HTC One معرفی شد. شرکت تایوانی فوق، پیش‌ تر در این رده، HTC One X و HTC One X+ را تولید و عرضه کرده‌بود.


گوشی HTC One دارای یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی Full HD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و از پردازنده چهارهسته‌ای و ۱٫۷ گیگاهرتزی کوالکام اسنپ‌دراگون ۶۰۰ سود می‌برد. دو گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲٫۱ مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات جدیدترین اسمارتفون این شرکت محسوب می‌شوند.

سیستم‌عامل دستگاه نیز آندروید ۴٫۱٫۲ (لوبیا ژله‌ای) است که واسط گرافیکی HTC Sense 5.0 روی آن نصب شده‌است. هرچند بزرگ‌ترین کنگره سالانه موبایل جهان موسوم به MWC تا چند روز دیگر در بارسلونای اسپانیا بازگشایی خواهدشد اما HTC نیز همچون دیگر شرکت‌ ها ترجیح داده‌است تا محصولات برجسته خود را نه در خلال چنین نمایشگاه‌هایی،‌ بلکه به‌صورت مستقل و مجزا رونمایی کند. علتش این است که در نمایشگاه‌های بزرگ، یک محصول هرقدر هم که چشمگیر و برجسته باشد، در میان صدها محصول ریز و درشت دیگر قرار می‌گیرد و شرکت‌ ها برای جلب‌ کردن توجه مردم و رسانه‌ها به‌سوی آن باید تلاش مضاعفی را به‌کار بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد