دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود کتاب الکترونیکی خودآموز ویکی پدیا

ویکی پدیا داشنامه ای آزاد است. به این معنی که استفاده از مطالب تصاویر و سایر پرونده پرداخت وجه برای همگان میسر است و هر کاربر می تواند به سادگی طبق علاقه و تخصص خود مقاله ای را آغاز کند یا مقالات موجود را ویرایش نماید. به دلیل طیف گسترده خوانندگان و ویرایش کنندگان و تفاوت تفکرات و نظرهای آن ها ، سیاست ویکی پدیا بر بی طرفی استوار است.همچنین برطبق سیاستی دیگر، محتوای مقالات باید ضروری معتبر و اثبات پذیر باشند. ویکی پدیا از هیچ گروه خاصی(اجتماعی، سیاسی، مذهبی و ...) حمایت نمی کند و پشتیبان آن فقط مردم هستند.

فهرستی که در این کتاب می خوانید عبارتنداز:

ویرایش در ویکی پدیا

پیوندها در ویکی پدیا

ملزومات مقاله ها و صفحه ها

پرونده ها

رفتار در ویکی پدیا

فارسی نویسی

و ...

  ادامه مطلب ...

نکاتی برای بهبود عملکرد آنتی‌ویروس

تامین امنیت آنلاین و همچنین حفاظت همه جانبه از سیستم های کامپیوتری مهمترین وظیفه آنتی ویروس ها و راه حل های امنیتی شرکت های تولید کننده آنتی ویروس است. اما جلوگیری از نفوذ برخی از آلودگی های ناخواسته به سیستم های کامپیوتری، به فعالیت های پیشگیرانه کاربران بستگی دارد. با انجام این اقدامات آنتی ویروس نصب شده بر روی سیستم شما نیز عملکرد بهتری خواهد داشت و به راحتی در معرض حملات هکری قرار نخواهد گرفت.

  ادامه مطلب ...

آشنایی با گوشی ها و تبلت های هواوی Huawei

خیلی از ما با شنیدن نام برندهای چینی اعصابمان به هم می ریزد و یاد این می افتیم که چطور فروشنده ها کلاه سرمان می گذارند و محصولات بی کیفیت به ما غالب می کنند؛ به طوری که فقط پولمان را دور می ریزیم. اما چینی ها همیشه هم نامرد نیستند. بعضی اوقات می توان تا حدی به برخی از برندهای آنها اعتماد کرد. یکی از این برندها، هواوی است.

به نقل از برترین ها؛ هواوی چند سالی هست که خودش را بالا کشیده است تا شاید بتواند روزی در حوزه تولید موبایل و تبلت به یکی از برندهای بزرگ دنیا تبدیل شود. باید بدانید این شرکت چینی در سال 2010 میلادی سود 3.7 میلیارد دلاری را برای خود ثبت کرده است. در حال حاضر، محصولات و خدمات این کمپانی، از 50 اپراتور جهان، در 45 شرکت مخابراتی استفاده می شوند.

هواوی همچون سال گذشته، تعدادی از محصولات جالب توجه خود را به نمایشگاه CES سال 2013 میلادی برده بود. این شرکت در آن نمایشگاه دو تبلت بزرگ به نام‌های Ascend D2 و Mate و گوشی موبایل Ascend W1  را معرفی کرد.

هر دو مدل‌های D2 و  Mate به سری Ascend تعلق دارند و صفحه‌نمایش بزرگ فول اچ‌دی، پردازنده چهارهسته‌ای، نسخه آب‌نبات ژله‌ای سیستم‌عامل اندروید و عمر باتری طولانی از مشخصات بارز آنها به حساب می آید.
مدل Ascend D2 کمی کوچک‌تر از میت است و هواوی برای آن یک صفحه‌نمایش 5 اینچ با کیفیت 1080p و تراکم تصویر 443 پیکسل در هر اینچ در نظر گرفته است. این گوشی، پردازنده چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتز و باتری 3 هزار میلی آمپرساعت دارد. یک دوربین 13 مگاپیکسل نیز در عقب دارد. در ضمن، D2 ضد آب و ضد گرد و غبار نیز هست.

مدل Ascend Mate، صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچ با کیفیت 720p و تراکم تصویر 241 پیکسل در هر اینچ دارد و با دستکش نیز می توان از این نمایشگر لمسی استفاده کرد. از دیگر مشخصات آن باید به پردازنده چهارهسته‌ای 1.5 گیگاهرتز و باتری 4050 هزار میلی آمپرساعت اشاره کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این سه گوشی هوشمند، در ادامه با ما همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

چگونه یک ورژن قابل حمل (Portable) از ویندوز ۸ ایجاد کنیم؟؟

اگر از کاربران به نسبت حرفه ای سیستم عامل لینوکس باشید حتما می دانید که کاربران این سیستم عامل تا مدتی قادر بودند لینوکس را روی یک فلش دیسک قابل حمل نصب کنند.حال جالب است بدانید مایکروسافت نیز این طریقه را در ویندوز۸ خود به عنوان یک قابلیت گنجانده است.با ما همراه باشید تا ببینید چگونه می توان ویندوز۸ را روی یک رسانه قابل حمل مانند فلش دیسک نصب کنید بعد با خیالی آسوده آنرا به هر جایی که دوست داشتید ببرید.

 

ادامه مطلب ...

پرفروش ترین تبلت ها در بازار ایران کدامند؟

شما در جدول زیر می توانید محبوبترین و پرفروشترین تبلت ها در بازار ایران را ببینید. تقریبا ترتیب چیدمان تبلت ها در این جدول برحسب میزان فروش آنهاست. برای مشاهده عکس و مشخصات هر تبلت بر روی نام آن کلیک کنید.


مدل – برند

قیمت

Apple-Ipad4-WiFi-4G-128G-”9.7

2,999,000

Apple-Ipad4-WiFi-32G-”9.7

1,999,000

Apple-Ipad-mini-WiFi-4G-16-512M-”7.9

1,659,000

Apple-Ipad-mini-WiFi-16-512M-”7.9

1,299,000

Asus-Google-Nexus7-32-1G-”7-3G

1,090,000

ASUS-Fonepad-32-1G-”7

959,000

ASUS-Memopad-8-1G-”7

549,000

Asus-PadFone2-32-2G-”10.1

2450000

Samsung-Galaxy-Note8-N5100-16-2G-”8

1590000

SAMSUNG-Galaxy-Note10.1-N8000-32-2G-”10.1

2160000

دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با سیستم عامل IOS

فهرست مطالب:

  • سیستم عامل و انواع آن
  • آشنایی با سیستم عامل IOS
  • راه اندازی پروژه در xcode
  • فصل چهارم سرگرمی بیشتر با واسط کاربر

Ios به انگلیسی ios : در گذشته iphone OS یک سیستم عامل تلفن همراه است که در ابتدا برای آی فون و آی پاد تاچ توسعه داده می شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه های شرکت اپل مانند آی پد و اپل تی وی گسترش یافت. شرکت اپل مجوز استفاده از از آی او اس برای نصب بر روی سخت افزارهای شخص ثالث را نمی دهد. اپ استور در 6 مارس 2012 دارای بیش از 550000 اپلیکیشن بود که جمعا بیش از 25 میلیون بار دانلود شده اند. در سه ماهه آخر سال 2010 این سیستم عامل %16 از سهم سیستم عامل تلفن های هوشمند را در اختیار داشت، پایین تر از اندروید گوکل و سیمبین نوکیا. این سیستم عامل در ماه مه 2010 در ایلات متحده آمریکا، %59 از مصرف داده های وی تلفن همراه (از جمله استفاده از آی پاد و آی پد) را به خود اختصاص داد.

  ادامه مطلب ...

سرویس جدید گوگل برای یافتن تلفن های اندرویدی گم شده

گوگل قصد دارد اپلیکیشنی را معرفی نماید که به کاربر اجازه می دهد دستگاه های آندرویدی گم شده خود را مدیریت کنند و راهکارهایی برای پیدا کردن آن ارائه می دهد. همچنین قادر است تا مکان موبایل شما را به صورت زنده بر روی نقشه گوگل نمایش دهد.

در شرایطی که دستگاه شما به سرقت رفته باشد قابلیت پاک کردن اطلاعات از راه دور را در اختیارتان می گذارد بدین معنا که اجازه نمیدهد اطلاعات شخصی شما دست دزدان بیافتد.

سرویس Android Device Manager از ماه آینده برای نسخه ها ۲.۲ به بالا اندروید در دسترس خواهد بود.

ترفند نصب ویندوز در ۱۵ دقیقه!

در حالت طبیعی، نصب کامل سیستم‌عامل ویندوز، ۳۰ تا ۴۵ دقیقه زمان می‌برد. زمانی نسبتاً طولانی که گاهی مجبور به گذراندن آن هستیم. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی»، با ترفندی آشنا خواهیم شد که مدت زمان نصب ویندوز را نزدیک به یک‌سوم، یعنی ۱۵ دقیقه کاهش می‌دهد.

  ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی آموزش نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

در این کتاب شما با نرم افزار اینترنت دانلود منیجر آشنا می شوید.


معرفی نرم افزار
همان طور که می دانید گاهی ممکن است پیش آید که هنگام دانلود یک فایل، برق سیستم و یا ارتباط سیستم با اینرتنت بنا به هر دلیلی قطع شود، در ان صورت دانلود شما به صورت نیم کره قطع خواهد شد و امکان از سرگیری دانلود وجود ندارد، به همین خاطر نیاز به نرم افزار مدیریت دانلود برای اشخاصی که دانلودهای فراوانی و البته حجیم دارند یک امر واجب است که استفاده از این نرم افزارها علاوه بر جلوگیری از بین رفتن دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا برق، افزایش چشم گیر سرعت دانلود نسبت به دانلود از طریق مرورگرها را نیز در پی دارد.
می توان گفت که به علت امکانات متعدد این دسته نرم افزارها، دانلود کردن به کاری به نسبت آسان تر تبدیل خواهد شد و همچنین در زمان نیز صرفه جویی نیز خواهد شد؛ از ویژگی های این دسته برنامه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


امکان از سرگیری دانلود پس از قطع شدن ارتباط سیستم با اینترنت و یا قطعی برق


افزایش سرعت دانلود(نسبت به دانلود با مرورگرها)

امکان مدیریت دانلودها

و...

ادامه مطلب ...