دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

آموزش نصب ویندوز در 7 دقیقه...!!!!!!!

روزانه با مشکلاتی در کار با ویندوز مواجه می شویم که پس از دست و پنجه نرم کردن با آن ها بالاخره مجبور می شویم ویندوز را از ابتدا نصب نماییم . اما ، اولا وقت گیر بودن نصب خود ویندوز و نصب برنامه های ضروری سیستم پس از آن احتمالاً ما را منصرف و به مدارا کردن با همان ویندوز قبلی مجبور خواهد کرد . اما نگران نباشید !!!  در این پست خواهیم آموخت که چگونه از ویندوز سالممان پشتیبان گرفته و در صورت مواجهه با مشکلی به راحتی و فقط در عرض 7 دقیقه مجددا آنرا راه اندازی نماییم .

برای این کار شما به کمک  CD Writer و نرم افزار Nero Burning Rom یک فایل بک آپ از تمام فایلهای ویندوز با پسوند exe می سازید به نحوی که بعدا می توانید به سرعت با اجرای فایل exe ویندوزی آماده کار خلق نمایید.

نحوه انجام کار:


1- قبل از هر چیز باید یک ویندوز مرتب بهمراه تمامی نرم افزارهای مفید تهیه کنید (نرم افزارهای اضافی رو رفع نصب کنید و اونهایی رو هم که ندارین نصب کنید، همه درایورها را نصب کنید، با ضد ویروس بروز شده سیستم را چک کنید)

نکته1: ویندوز شما بایستی روی درایو C نصب شده باشد و برنامه های همراهش هم روی همین درایو نصب شده باشند

2- همه فایلها و شاخه های ریشه اصلی درایو C را از حالت مخفی خارج کنید .... بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

رایت روی سی دی سوخته !!!...

بعضی از دوستان در زمینه سوزاندن CD استاد هستند .خوب تقریبا همه به محض این که CD هاشون زیر رایت میسوزه اون رو خرد میکنن و یا دور میندازن . اما به هر دلیل اگر در زمان رایت CD به صورت DATA سی دی شما سوخت اصلا ناراحت نباشید چون اگر مایل باشید می توانید در ادامه CD رو مجددا رایت کنید حتی فایلهایی رو که سالم رایت شدن رو نیز حفظ کنید.

برای این کار کافی هست که از NERO شش به بالا استفاده کنید . سی دی سوخته خود را در رایتر قرار بدهید حال نحوه رایت را دو باره DATA انتخاب کنید و فایلهایی را که قرار هست رایت کنید را مجددا ADD کنید . در این حالت رایتر از شما سی دی سوخته را قبول می کنه و لازم نیست...بقیه در ادامه مطلب ادامه مطلب ...

روش های جلوگیری از ویروسی شدن فلش‌ مموری ها...

این روزها استفاده از فلش مموری‌ها و کول دیسک‌ها بسیار فراگیر شده، از طرفی دیگر ویروس‌ها و کرم‌های زیادی نیز در کمین فلش مموری‌ها نشسته‌اند.

اکثر این کرم‌ها به محض اتصال فلش به یو‌اس‌بی منتقل می‌شوند و یک فایل اتوران(AutoRun) در ریشه درایو ایجاد می‌کنند و باعث گسترش خود می‌شوند. بسیاری از آن‌ها توسط یک آنتی ویروس به روز شناسایی و حذف می‌گردند و بسیاری هم که جدید هستند به انتشار خود ادامه می‌دهند. اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

در ادامه روشی جدید را به شما آموزش می‌دهیم که از ویروسی شدن فلش خود به طور کامل جلوگیری کنید و با خیال راحت به هر کامپیوتری که می‌خواهید فلش خود را متصل کنید.

روش اول

بطور خلاصه در این روش می‌خواهیم مقدار فضای خالی موجود در فلش را با یک فایل ساختگی یا Dummy پر کنیم تا هیچ فایلی نتواند درون فلش ذخیره و ایجاد شود. البته این روش زمانی کارآمد است که شما می‌خواهیداز اطلاعات داخل فلش مموری خود استفاده نمایید و نیازی به فضای خالی آن ندارید.

قبل از انجام این کار نیاز به دانستن میزان فضای خالی موجود در فلش داریم. برای این کار بر روی درایو فلش راست کلیک کنید و گزینه Properties را برگزینید. در پنجره باز شده میزان دقیق فضای خالی را یاداشت کنید....بقیه در ادامه مطلب ادامه مطلب ...

روشی متفاوت در مخفی سازی فایلها و فولدرها...

شاید برای همه ما پیش آمده باشد که بخواهیم یک فایل و یا پوشه ای را از دسترس همگان دور نگه داریم . اکثر کاربران فایل یا پوشه را به صورت مخفی ( Hiddenدر می آورند، اما با این کار خیلی راحت میشود فایل را از حالت مخفی خارج کرد. برنامه هایی وجود دارند که میتوانند قسمت Folder option را از نوار ابزار مخفی کنند ، اما اکثر اینبرنامه ها به ساختار ویندوز لطمه وارد می کنند. برنامه های دیگری هم مثل Folder lock وجود دارند که فایلها را به فولدر دیگری انتقال می دهند  وبرای دیدن آنها باید یک کلمه عبور وارد کنید. ولی اگر به هر دلیلی ویندوز شما مشکل پیدا کند و مجبور شوید ویندوز جدید نصب نمایید ، فایلهای شما صد در صد از دست میروند. در این روش که احتمالا یکی از امکانات ویندوز XP به حساب می‌ آ ید شما به هیچ عنوان فولدر مخفی خود و فایلهای درون آن را از دست نمی دهید و با نصب ویندوز جدید کلیه فایلها به حالت اول باز می گردندبقیه در ادامه مطلب....


ادامه مطلب ...

آموزش هارد به هارد کردن...

جهت اجرای این آموزش باید کمی حرفه ای باشید و حواستان را جمع کنید.
رایانه ها معمولا دارای یک هارد دیسک هستند . برای اولین قدم بهتر است که پارتیشن های هارد دیسک خودتان را نامگذاری کنید.
برای این کار به
My Computer رفته و روی یک پارتیشن کلیک راست کنید . گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده شما می توانید نام پارتیشن را تغییر دهید. این کار را برای همه پارتیشن ها تکرار کرده و نام آنها را به خاطر بسپارید .

حالا رایانه تان را خاموش کنید . شما هارددیسکی که می خواهید اطلاعات را از آن کپی کنید در اختیار دارید. به دقت ان را بررسی کنید . همه هارد دیسکها به وسیله یک نوع کابل به مادربورد متصل می شوند . در کنار محل اتصال کابل به هارد دیسک محل اتصال فیش برق یا همان POWER قرار دارد .
اما مهمترین نکته که شما باید به آن دقت کنید جامپرها هستند. معمولا روی بدنه هارد دیسکها نحوه قرار گیری جامپرها توضیح داده شده است.....بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ده نکته برای محافظت از کامپیوتر....

1. فورا ویندوز را به روز کنید و در کنترل پنل ویندوز دانلود و آپدیت ویندوز را بر روی گزینه اتوماتیک تنظیم کنید. فایروال ویندوز XP را نیز فعال کنید.
2. بانک اطلاعاتی ویروس‌یابی را که قبلا نصب کرده‌اید به روز کرده و آن را بر روی به روز شدن خودکار تنظیم کنید
3. یک مرورگر دیگر مانند فایرفاکس و یا اپرا را دانلود کرده و نصب کنید
4. مرورگر اینترنت اکسپلورر را قفل کنید. بله این کار را انجام دهید حتی اگر می‌خواهید از یک مرورگر متفاوت استفاده کنید....ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آیا می دانید یاهو 360 درجه چیست و چه امکاناتی دارد؟

یاهو 360 درجه یکی از جدیدترین امکانات یاهو است که به شما این امکان را می دهد که برای خود یک وبلاگ شخصی ایجاد نمایید و دوستان خود را به آن دعوت نمایید.
همچنین می توانید تصاویر خود را در آن به اشتراک بگذارید و دوستان و آشنایان قدیمی خود را نیز به همین روش پیدا کنید....ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

Simpo PDF Password Remover 1.1.0 - نرم افزار شکستن قفل فایل پی دی اف

دانلود نرم افزار simpo pdf password remover 1.10 برای شکستن قفل فایل های pdf ...


ادامه مطلب ...

Beautiful Green Nature HDTV Wallpapers - عکس طبیعت با کیفیت بالا

محیط زیست (زیست بوم) به همه محیط‌هایی که در آن‌ها زندگی جریان دارد گفته می‌شود. مجموعه‌ای از عوامل فیزیکی خارجی و موجودات زنده که با هم در کنش هستند محیط زیست را تشکیل می‌دهند و بر رشد و نمو و رفتار موجودات تأثیر می‌گذارند. طبیعت تشکیل شده از جنگل ها, خشکی ها, رودخانه ها, دریاها, کوه ها, مراتع و به صورت کلی هر منبعی که انسان در ساختن و ایجاد شدن آن دست نداشته است. جنگل ها و گیاهان سبز زیباترین بخش طبیعت هستند که انسان ها به آنها علاقه زیادی دارند.  مجموعه ای تصاویر با کیفیت HD برای شما تهیه دیده است که در سایز های 1920x1080 پیکسل هستند. امیدواریم از دانلود این تصاویر با کیفیت لذت ببرید.

ادامه مطلب ...