دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

اقدامات لازم برای نجات یک گوشی خیس شده!

گوشی‌های تلفن همراه این روزها از پس هر کاری برمی‌آیند. حتما برای خیلی از شما پیش آمده که گوشی خود را گم کنید، از شما بدزدند، از دستتان به زمین بیفتد یا هر اتفاق ناگوار دیگری پیش آید. برای همه این مشکلات راه چاره‌ای هست که خودتان خوب می‌دانید. شاید از دوستان شنیده باشید یا برای خود شما اتفاق افتاده باشد که گوشی داخل دستشویی، لیوان آب یا چای افتاده است. اگر گوشی شما به طور اتفاقی به یکی از هزاران شیوه ممکن خیس شد، تنها باید ۵ راهکار ساده را انجام دهید تا آن را خراب شدن نجات دهید.

ادامه مطلب ...

دانلود اپرا مینی6.5 تغییر سرور داده شده Opera mini v6.5 turbo

دوستان عزیز می توانند اپرا مینی 6.5 تغییر سرور داده شده(سرورها سالم) رو در ادامه مطلب دانلود کنید .

از ویژگی های این نسخه می توان به سرعت بالا و پشتیبانی کامل از زبان فارسی اشاره کرد.

*توجه* : هنگام نصب اپرا مینی تاریخ گوشی باید به میلادی دقیق باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود مرورگر موبایل iBrowser جاوا

یک نرم افزار مرورگر دیگری جدیدا در دنیای موبایل بخاطر سبک بودن و راحتی در منو ها مورد استقال گرفته که شرکت ibibo آن را توسعه داده و در هر نسخه ویژگی های مفیدی به آن می افزاید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار فرهنگ لغت عربی به فارسی و بلعکس

نرم افزارکلمه دارای چهار فرهنگ لغت عربی به فارسی ، فارسی به عربی ، لسان العرب و صحاح میباشد و اولین فرهنگ لغت عربی موبایل در ایران است که موتور جستجوی بسیار پیشرفته دارد.این نرم افزار میتواند نیاز دانشجویان و اساتید رشته ی عربی در سطوح مختلف، اساتید و طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان دبیرستان و سایر علاقمندان به زبان عربی را رفع نماید.فرهنگ عربی به فارسی شامل 10091 لغت، فرهنگ فارسی به عربی 33953 لغت، فرهنگ صحاح 3764 لغت و فرهنگ لسان العرب 9327 لغت می باشد.

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه کتاب های جلال آل احمد


جلال آل احمدنویسنده و مترجم ایرانی بود. وی در دورهٔ ادبیات متعهد زندگی می‌کرده و هنر نویسندگی اش، هنری متعهد بوده و این موضوع در کتاب‌هایش آشکار است.جلال آل احمد با استفاده از دو عامل نثر کهن فارسی و نثر نویسندگان پیشرو فرانسوی به نثر خاص خود دست یافته است و کوشیده تا در نثر خود تا آنجا که امکان داشته فعل، حروف اضافه، مضاف‌الیه ها، دنباله ضرب‌المثل‌ها و خلاصه هر آنچه که ممکن بوده است را حذف کند. 
ادامه مطلب ...


بهار بهترین بهانه برای آغاز، وآغاز بهترین بهانه برای زیستن است.
سال نو رو به همه ی دوستان عزیز تبریک میگم آرزو میکنم سالی رو که پیش رو دارین آغاز روزهای باشه که آرزو دارین...