دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود آشنایی با اپلیکیشن Instagram


 اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته تا در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود. امروز در مقاله‌ای اختصاصی، به آموزش تمامی بخش‌ها، ترفند‌ها و ابزار‌های موجود در اینستاگرام خواهیم پرداخت.
در هنگام نگارش این متن اینستاگرام در نسخه‌ی ۷.۱۹.۱ به سر می‌برد و در طی این مسیر کم‌و‌کاستی‌های بسیاری را برطرف و امکانات بیشتری را نیز به خود اضافه کرده است که از جدیدترین این تغییرات می‌توان به امکان استفاده‌ی همزمان از چند اکانت اشاره کرد.

 

ادامه مطلب ...

دانلود آموزش windows movie maker


بی تردید جلوه های ویژه بسیار قدرتمند فیلم های امروزی برای همه ما جذاب و مسحور کننده است. تولیدکنندگان میلیون ها دلار سرمایه گذاری می کنند تا در پوشش جلوه ها و انیمیشن های کامپیوتری، فیلم ها را به خاطراتی فراموش نشدنی و ماندگار در ذهن بینندگان تبدیل کنند. بسیاری از ما که به صورت تفریحی و آماتور فیلم می سازیم، قادر به صرف هزینه های میلیونی نیستیم. با این حال دوست داریم توانایی خود را در تولید و ارائه محصولی مناسب و با کیفیت نشان دهیم. ویندوز XP این نیاز ما را با ابزار Windows Movie Maker برطرف کرده است. این نرم افزار همراه ویندوز، یک ابزار توانمند و مناسب برای ایجاد، وارد کردن فیلم ها و عکس ها از دوربین، ویرایش و ذخیره فیلم ها و عکس های خانگی به شمار می رود.

 

ادامه مطلب ...