دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

آپدیت قسمت یوزرنیم و پسورد node 32 سایت


آپدیت قسمت یوزرنیم و پسورد node 32 سایت


آموزش تصویری بوت دوگانه ویندوز ۸ در کنار ویندوز ۷

ویندوز ۸، سیستم‌عامل متفاوت و مدرن مایکروسافت است که تجربه رابط کاربری و امکانات تازه آن خالی از لطف نیست. اما اگر نرم‌افزارهای مختلفی برروی ویندوز ۷ خود دارید و نمی‌خواهید بین کارتان وقفه‌ای ایجاد شود یا مجموعه فعالیت‌ها و اطلاعات شما فعلاً با ویندوز ۷ سازگارتر و بهینه‌تر هستند، می‌توانید این دو سیستم‌عامل را در کنار‌ یکدیگر به کار بگیرید. در ادامه راهنمای بوت دوگانه ویندوز ۸ در کنار ویندوز ۷ را آموزش می‌دهیم.

ادامه مطلب ...

یک هکر چگونه رمز عبور شما را هک می‌کند؟

قبل از هر چیز باید گفت که این مطلب با هدف راهنمایی برای هک کردن سایر افراد نوشته نشده است.
بلکه در اینجا سعی شده تا خوانندگان با نحوه صحیح انتخاب رمز عبور و پارامترهای مؤثر برای قدرتمند ساختن آن آشنا شوند. با خواندن آن تازه در‌می‌یابید که چطور ممکن است رمزهای عبور شما به راحتی هک شوند و زندگی مجازی و بعضاً حقیقی‌تان را دچار چالش کند.

فکر می‌کنید اگر یک هکر قصد نفوذ به اکانت شما را داشته باشد، با چند بار سعی و خطا موفق خواهد شد؟ این لیست ده مورد از نخستین احتمالات یک هکر برای کشف رمز عبور شما است، که البته پیدا کردن این اطلاعات هم بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید:
۱- اسم پدر، مادر، همسر، فرزند یا حیوان خانگی شما نخستین موردی است که امتحان می‌شود. البته همیشه عدد ۰ یا ۱ را هم بعد از آن باید امتحان کرد. زیرا بسیاری از سایت‌ها از شما می‌خواهند که از عدد هم در رمزعبورتان استفاده کنید.
۲- چهار رقم آخر شماره موبایل یا کد ملی تان
۳- ۱۲۳ یا ۱۲۳۴ یا ۱۲۳۴۵۶

.

.

.

ادامه مطلب ...

وقتی کامپیوتر ویروسی شد چه کنیم؟

خلاصی از شریک ویروس برخی مواقع آسان بوده ولی بعضی اوقات به اندکی تدبیر و زیرکی نیاز دارد هرچند میزان موفقیت شما بستگی به موقعیت و شرایط دارد با این حال همیشه یک راه یا بیشتر برای خلاصی از شر ویروس‌ها وجود دارد...

ادامه مطلب ...

نرم افزار آموزش هک Hackers Home Pro v1.01 مخصوص گوشی های اندروید

نرم افزار Hackers Home Pro یک کتاب راهنما برای علاقه مندان به مبحث هک و ترفند های آن می باشد. این نرم افزار دارای ۱,۷۳۰ محبث آموزشی در مورد جوانب مختلف هک می باشد.

بخش هایی که در این نرم افزار می خوانید :

- هک کامپیوتر

- هک شبکه وایفای

- هک ایمیل

- هک کردن اکانت فیسبوک

- ۵ آموزش از Backtrack

- حفاظت از خود

- ترفندهای ویندوز و هک

- به روز رسانی به طور منظم

- افزایش سرعت اینترنت در ps3, xbox, PC, or mac

- کرک کردن اکانت های وایفای با پسورد گذاری WEP و WPA

- اموزش نصب Backtrack

- و…
ادامه مطلب ...

دانلود آخرین ورژن مرو رگر موبایل UCBrowser_V8.4 java

نسخه جدید از UC Browser ، مرورگری قدرتمند و فوق العاده که امکان وبگردی پر سرعت را با بسیاری قابلیت ها در اختیار شما قرار میدهد .

 

UC Browser امکانات و ویژگی های زیادی را در خود جای داده است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

- پشتیبانی از زبان فارسی

- دارای قسمت مدیریت دانلود

- امکان جستجوی مستقیم در موتورهای جستجو

-  دارای کلید های میانبر

- دارا بودن دو حالت کار با موس و کیبورد

- امکان یه اشتراک گذاری صفحات با SMS

- سرعت بالای بارگذاری صفحات

- و قابلیت های زیاد دیگر مانند ذخیره صفحات و …

ادامه مطلب ...

۲۰ برنامه ی اساسی برای آندروید

رشد روز افزون بازار آندروید دلیلی است برای سرازیر شدن حجم عظیمی از برنامه هایی که هدف همگی آن ها ارایه تجربه ی بهتر برای کاربران است.
به نقل ازبرترین ها؛ تعداد این نرم افزارها به صدها هزار رسیده و رو به سوی میلیون دارد اما با وجود تعداد بالای آن ها ، همه ی آن ها مورد علاقه ی کاربران نیستند.

در هر دسته از گروه های نرم افزاری صدها انتخاب برای نصب وجود دارد.

اما من بعد از عبور دادن این تعداد عظیم نرم افزار از چندین فیلتر  و جدا کردن آن هایی که رد می شوند ،یک لیست تهیه کردم از ۲۰ نرم افزار که هر کاربر اندروید باید آن ها را داشته باشد.
من آن ها را در گروه های امنیت ، نسخه پشتیبان ، اجتماعی ، مرورگر ، ابزار کاربردی ، Luncher ، سرگرمی و ویرایش عکس دسته بندی کرده ام و به ترتیب به شما معرفی خواهم کرد.پس شما فقط باید به عنوان گروه توجه کنید و به به دنبال پیشنهاد شده ها باشید.


ادامه مطلب ...

معرفی ۱۰ لپ تاپ با طول عمر باتری بیش از 7 ساعت

همیشه یکی از مهمترین عوامل موثر در تصمیم‌گیری برای خرید لپ‌تاپ ، باتری آن بوده است. بسیاری از ما در گذشته به دلیل نبود گزینه‌های مناسب، همیشه مجبور به اتصال لپ‌تاپ خود به برق بوده‌ایم و کمتر معنای واقعی کلمه قابل حمل را حس کرده‌ایم. حال دیگر این رویه ادامه نداشته و شرکت‌ها توجه ویژه‌ای به باتری لپ‌تاپ‌های حتی قدرتمند و پرمصرف خود دارند. با ما همراه باشید تا با ۱۰ دستگاه از لپ‌تاپ‌های روز دنیا که از باتری بیش از 7 ساعت بهره‌مند هستند آشنا شوید.

تمامی زمان‌هایی ذکر شده برای طول عمر باتری در این مقاله در حالت مرور اینترنت زمانی که ارتباط از طریق Wi-Fi برقرار گردیده، اندازه‌گیری شده است‬.

ادامه مطلب ...

کتاب، نحوه نصب مرحله به مرحله لینوکس / اوبونتو

اوبونتو (به انگلیسی: Ubuntu) یک توزیع گنو/لینوکس است که بر مبنای توزیع دبیان پایه‌گذاری شده‌است؛ اما با آن تفاوت دارد. نام اوبونتو از یکی از مفاهیم آفریقای جنوبی به معنی «انسانیت نسبت به دیگران» (به انگلیسی: Humanity Towards Others) گرفته شده‌است. از ویژگی‌های بارز اوبونتو می‌توان به کاربرپسند بودن، سادگی، زیبایی، سرعت و عدم نیاز به سخت‌افزار پیچیده اشاره کرد. در این کتاب آموزش مرحله به مرحله نصب ابونتو لینوکس را خواهید آموخت .

ادامه مطلب ...