دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

آموزش کاملا تصویری پارتیشن بندی هارد با نرم افزار قدرتمند Partit ۸

در لغت به معنای تقسیم کردن و یا مجزا کردن می باشد دقیقا مانند پارتیشن های داخل ادارات که یک قسمت را از سایر قسمت ها جدا می کند. در داخل هارد رایانه نیز امکان این هست که قسمت های مختلفی ایجاد کرد تا اطلاعات داخل آنها از یکدیگر مجزا باشد . از جمله مزایای پارتیشن بندی می توان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

·          در صورتی که اطلاعات یک پارتیشن به دلیل ویروس یا اشتباه از بین برود اطلاعات سایر قسمت ها باقی خواهد ماند .

·          امکان نصب چند سیستم عامل بر روی هارد مهیا می شود .

·          امکان تغییر نوع ذخیره فایل ها در هر پارتیشن ، امکان پذیر می شود .

·          و ...

دانلود در ادامه مطلب...

گذشته از امکانی که خود ویندوز برای تغییر پارتیشن بندی هارد رایانه ها تعبیه نموده است (که البته استفاده از آن ها به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود) نرم افزار های ویژه ای نیز در این زمینه روانه بازار شده اند .

یکی از مشهورترین ، محبوبترین و البته قدرتمندترین نرم افزار در زمینه پارتیشن بندی هارد، Partition Magic است . در در استفاده از این برنامه کاملا حرفه ای که در اصطلاح یک سر و گردن از برنامه های مشابه خود بالاتر است باید دقت کامل را به خرج داد چرا که :

این برنامه به اندازه ای می تواند خطرناک باشد که تمام اطلاعات هارد دیسک شما را نابود کند . از این رو توصیه می شود از انجام آزمایشات و کارهای متفرقه در این زمینه جدا خودداری فرمایید .

خوب همانطور که متوجه شدید طریقه استفاده از این نرم افزار و آشنایی کامل با آن از اهمیت خاصی برخوردار است . از این رو آموزشی کامل ، جامع و البته فارسی در این زمینه ضروری به نظر می رسد . برنامه ای که برای این ساعت آماده کرده ایم برنامه ای است که در قالب یک فایل Flash و به صورت کاملا فارسی و تصویری به آموزش کار با این نرم افزار می پردازد .


Password : itcom.pnuab.ac.ir



دانلود...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد