دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

جوک های پـَـــ نــه پـَـــ سری (1)

طبقه بالایی داره توی خونه گل کوچیک بازی میکنه ، رفتم درشونوزدم میگه صدای ما اذیتتون میکنه ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم بگم مواظب باشید بازیکن دو اخطاره توی زمین نفرستید که بعدا گندش دربیاد !



بابام زنگ زده میگه سند خونه رو بردار بیار !
بدو بدو دارم میرم پایین ، همسایمون دیده میگه این سند خونتونه؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دفتر مشق بابامه یادش رفته ببره مدرسه ، خانم معلمشون دعواش کرده !




بهش میگم پاتو توی کفش من نکن !
میگه یعنی دخالت نکنم؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بیا دستتو بکن تو دماغم !



بقیه در ادامه مطلب

به استاد میگم استااااااااااد بفرمیو !
میگه یعنی شروع کنم ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بگیو !




رفتم مغازه گفتم سیم ظرفشویی دارین؟
گفت بله!
برای شستن ظرف میخواى؟

گفتم اولا به تو چه ؟ دوما پـَـــ نــه پـَـــ میخوام شیشه عینکمو تمیز کنم!





تو گرمای 50 درجه خوزستان رفتم سوپری به طرف میگم بیزحمت 1 بطری آب خنک محبت کنید
بهم میگه معدنی باشه و خنک؟؟؟

گفتم پ ن پ نکتار جلبک و کپک باشه و جهنمی





دارم تو کوچه راه میرم یه خانمه با ماشین رفت تو چاله آب پاشید همه صورتم و لباسام خیس شد، وایساده میگه وای خیس شدید ؟ پـَـ نـَـ پـَـ دیدم یه خانم محترمی مثل شما رانندگی یاد گرفته…اینا اشک شوقه




رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر، یارو گفت: راحت باشه؟ پــــ نه پــــ خار داشته باشه...





با گل رفتم بیمارستان، نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین، گفتم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات...




زنگ آخر شده میخوایم بریم خونه ، پسره به معلم میگه : آقا کتابا رو جمع کنیم؟ میگم پ ن پ پهنش کنید...




استاد: کی جواب این سوالو میدونه؟
من دستمو بردم بالا
استاد: میخوای جواب بدی؟

من: پــــَ نه پــــَ میخوام ببینم باد از کدوم ور میاد !





بابام با چکش به جای میخ زده به دستم از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین … تازه میپرسه خورد به دستت؟

پـــ ن پـــ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم، دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم، عجب گلی بود عجب گلی…!






رفتم بانک به کارمنده می گم: ببخشید شما صندوقدار هستید؟

میگه پَ نه پَ! هاچ بکم






زنگ زدم اورژانس، می گم تصادف شده... آقاهه می پرسه کسی هم صدمه دیده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فقط زنگ زدم بگم همه سالمن، از نگرانی درتون بیارم.!


نظرات 1 + ارسال نظر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد