دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

آموزش گرفتن بک آپ از کانکشن وایرلس در ویندوز ۷

وبندوز ۷ بطور خودکار اطلاعات کانکشن وایرلس شما را نگه می دارد.ولی خیلی کاربران هستند که هم با نحوه ی ساخت کانکشن وایرلس مشکل دارند و هم نمی توانند پسوردی که بر روی وایرلس ویندوزشان تنظیم شده است را پیدا کنند.

ما در این مطلب می خواهیم هم به شما نحوه ی پیدا کردن پسورد وایرلس در ویندوز ۷ را آموزش دهیم و هم نحوه ی پشتیبان گیری کانکشن و تبدیل آن به یک فایل اجرایی بر روی یک USB را آموزش دهیم. به این ترتیب هر وقت بخواهید سیستمی را به وایرلس خودتان نصب کنید فقط کافیست USB خود را بر روی سیستم مورد نظر بزنید و روی فایل اجرایی که خودتان ساختید کلیک نمایید و به راحتی کانکشن ساخته و تنظیم خواهد شد.

مطابق تصاویر زیر عمل نمایید :

روی آیکون کانکشن ویندوز کلیک نمایید و روی گزینه ی open the Network and Sharing Center را انتخاب کنید.

1x1.trans آموزش گرفتن بک آپ از کانکشن وایرلس در ویندوز 7بعد از باز شدن در قسمت سمت چپ روی گزینه ی Manage Wireless Networks کلیک نمایید.

1x1.trans آموزش گرفتن بک آپ از کانکشن وایرلس در ویندوز 7سپس بر روی وایرلس مورد نظر کلیک راست نمایید و Properties بگیرید.

1x1.trans آموزش گرفتن بک آپ از کانکشن وایرلس در ویندوز 7فلش مموری خود را وارد نمایید و روی گزینه ی Copy this network profile to a USB flash drive کلیک نمایید.

1x1.trans آموزش گرفتن بک آپ از کانکشن وایرلس در ویندوز 7

در این مرحله ویندوز یک فایل setupSNK.exe در فلش شما میسازد و از این به بعد می توانید فلش مورد نظر را روی سیستم دیگری بزنید و فقط با کلیک کردن روی این آیکون تمام تنظیمات وایرلس براحتی نصب شود.

برای مشاهده ی پسورد کانکشن وایرلس باید در همان قسمتی که Properties میگیرید روی شاخه ی Security کلیک نمایید سپس Show Characters را بزنید.

1x1.trans آموزش گرفتن بک آپ از کانکشن وایرلس در ویندوز 7


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد