دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

با افزونه RightInbox به جی‌میل خود امکانات جذاب و تازه بیافزاید

افزونه RightInBox که بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم نصب می‌شود ابتدا به منظور اضافه نمودن امکان ارسال خودکار ایمیل در زمان‌های مشخص از پیش تعیین شده، طراحی شده بود. اما حالا امکانات بیشتری به این افزونه اضافه گردیده و از طریق آن می‌توانید، ایمیل‌های خود را ردیابی نموده و یا برای آنها یادآوری تنظیم کنید. با این افزونه بلافاصله پس از اینکه مخاطب شما، ایمیل ارسالیتان را دریافت کند مطلع خواهید شد.

پس از نصب این افزونه برروی مرورگر، وارد جیمیل خود شده و برروی دکمه Granted کلیک کنید تا RightInbox اجازه دسترسی به اکانت جیمیل شما را داشته باشد. حالا وقتی برروی دکمه Compose کلیک می‌کنید تا یک ایمیل جدید ایجاد شود در کنار دکمه‌ Send Now چند دکمه دیگر نیز اضافه شده است:

 

sendlater

 

اگر برروی Send Later کلیک کنید می‌توانید ایمیل خود را آماده نموده و به جای ارسال آنی آن، در آینده و در زمان دلخواه خود آن را ارسال کنید. گزینه Track نیز به این شکل عمل می‌کند که اگر ایمیل ارسالی شما توسط مخاطب باز شود یک ایمیل به صورت خودکار برایتان ارسال می‌گردد تا از رسیدن نامه به مقصد و باز شدن آن توسط مخاطب، مطمئن شوید. Track جزئیات بسیار کامل و خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و از طریق آن می‌توانید IP گیرنده و یا شهری که ایمیل ارسالی شما در آن باز شده را مشاهده نمایید.

قابلیت Reminder نیز به شما امکان تعریف یک یادآوری در زمانی مشخص و یا در شرایطی که به یک ایمیل پاسخ ندهید را می‌دهد. همچنین از طریق Reminder می‌توانید تنظیم کنید تا یک نامه در بالای نامه‌های دیگر نمایش داده شود.

 

اگر از جیمیل استفاده می‌کنید حتما از امکانات افزونه RightInbox لذت خواهید برد. این افزونه همانند Boomerang است، برای استفاده محدود ۱۰ ایمیل در ماه مجانی است اما اگر بخواهید بیشتر از این سرویس استفاده کنید باید ماهیانه بین ۴.۹۵ تا ۳۹ دلار هزینه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد