دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

مایکروسافت تقدیم می‌کند: Outlook.com ، سرویس جدید ایمیل


مایکروسافت با معرفی سرویس ایمیل جدید خود موسوم به Outlook.com به صحنه رقابت با Gmail قدم گذاشت. شما هم همین الآن می‌توانید محصول جدید غول نرم‌افزاری جهان را امتحان کنید.
اعضای مایکروسافت در چند ماه اخیر به شدت مشغول ساخت یک سرویس جدید ایمیل بوده‌اند و اکنون آماده‌اند تا نتیجه تلاش‌های خود را به دنیا نشان دهند. این کمپانی پلتفورم جدید ایمیل خود را موسوم به Ourlook.com معرفی نموده و امیدوار است با نامی که برای سرویس خود انتخاب کرده (Outlook‌ به معنای «چشم‌انداز» است) و چند ویژگی کارآمد، شما را هم به امتحان پلتفورمش ترغیب کند. این سرویس ایمیل جدید، دید تازه‌ای هم نسبت به کار با ایمیل دارد و قرار است همه چیز را از تنظیمات خصوصی گرفته تا رویه کاری، از مکان تبلیغات در صفحه گرفته تا شیوه اضافه کردن فایل به ایمیل (اتچ کردن) متحول کند تا بتوانید کاری را که می‌خواهید، سریع‌تر و با تمرکز بیش‌تر انجام دهید.

شما می‌توانید همین الآن به سایت Outlook.com بروید و برای دیدن پیش‌نمایش اکانت ایمیل، ثبت‌نام کنید و یا اگر قبلاً آدرس ایمیل در Hotmail.com‌ و یا Live.com ایجاد کرده‌اید می‌توانید به منوی تنظیمات (Options) بروید و روی گزینه ارتقا به Outlook.com (یا همان Upgrade to Outlook.com) کلیک کنید. البته اگر از این طریق اکانت خود را ارتقا دهید، فقط ظاهر ایمیل شما تغییر می‌کند و دیگر دامنه جدید دریافت نمی‌کنید.


دامنه جدید (با نام جدید «چشم‌انداز») تغییر بسیار مناسبی نسبت به Hotmail (ایمیل جذاب، یا داغ) و Live (زنده) است و باعث می‌شود بالأخره بتوانید یک آدرس ایمیل حرفه‌ای و آبرومندانه از مایکروسافت داشته باشید. هرچند مایکروسافت برای متقاعد کردن کاربران به استفاده از این سرویس ایمیل جدید به جای Gmail راه دشواری در پیش دارد؛ اما Outlook.com گامی بسیار بزرگ به جلو برای مایکروسافت و رقیبی جدی در بازار سرویس‌های ایمیل به حساب می‌آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد