دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

دانلود نرم افزار . ebook . ترفند ها . هک . موبایل.اس ام اس

آخرین اخبار و نرم افزار ها کامپیوتر و موبایل

معرفی ۴ اپلیکیشن رایگان برای گوش دادن آنلاین رادیو در گوگل کرم

قصد داریم در پست امروز ۴ اپلیکیشن رایگان و خوب را برای گوش دادن به شبکه‌های رادیویی معرفی کنیم. رادیو را همه ما میشناسیم. هرچند استفاده از رادیو این روزها کم شده اما شبکه های رادیویی همچنان فعال بوده و برنامه‌های مختلفی درحال پخش می‌باشد. اگر دوست دارید درهنگام وبگردی موسیقی گوش داده، برنامه‌های مختلف را شنیده و از اخبار مختلف آگاه گردید با ما باشید.

Radio Player Live

Radio Player Live نام اپلیکیشن رایگانی است برای گوش دادن به رادیو آنلاین. اپلیکیشن بسیار ساده که لیستی از شبکه‌های مختلف رادیویی را برای پخش در اختیار شما قرار می‌دهد. تنها کاری که باید انجام داد نصب و استفاده از آن است. Radio Player Live برای اجرا نیاز به پلاگین ویندوز مدیا پلیر دارد و درصورتی که این پلاگین برروی کروم نصب نباشد شما را برای نصب آن به صفحه پلاگین هدایت خواهد کرد. دسته بندی مختلفی از ایستگاه‌های رادیویی در این اپلیکیشن وجود دارد که بنا به علاقه می‌توانید از آن استفاده کنید. برای ورود به صفحه خانگی Radio Player Live کلیک کنید.

OnlineRadioTuner

OnlineRadioTuner نیز از اپلیکیشن‌های خوب برای پخش رادیو درون مرورگر کروم است. یکی از نقاط مثبتی که من در این برنامه دیدم امکان دسته بندی شبکه‌ها براساس کشورهای دنیاست. برخلاف Radio Player Live این برنامه نیازی به پلاگین ویندوز مدیا پلیر ندارد و از پخش کننده خودش استفاده می‌کند. همچنین شما می‌توانید کاربری در سایت این برنامه ساخته و کانال‌های دلخواهتان را ذخیره و کارهای بسیار دیگری انجام دهید. برای نصب اپلیکیشن OnlineRadioTuner کلیک کنید.

Radio

اپلیکیشن Radio نیز مانند برنامه‌های قبل کار پخش کانال‌های رادیویی را انجام می‌دهد. دسته بندی براساس نام کشورها از مزیت‌ها و نیاز به پلاگین ویندوز مدیا پلیر از عیوب Radio است. برای نصب اپلیکیشن رادیو کلیک کنید.

Radio From Online-Radio.appspot.com

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های خوب برای پخش برنامه‌های رادیویی که دسته بندی براساس نام کشورها را دارد اما تعداد کشورهای آن بسیار کمتر از برنامه‌های ذکر شده است. همچنین امکان ذخیره کانال‌ها به عنوان کانال مورد علاقه در این برنامه تعبیه شده است. برای نصب این اپلیکیشن برروی گوگل کروم کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد